
🌸

Evet tanıdım diyebilirim. Sevgilisi vardı, sürekli seks yapmak istiyordu ama bakire olduğu için farklı şeyler deniyordu. Ve grup vs içinde bulunmayı seviyordu 😅😅 ilginç bi kızdı kısaca.
Mümkün mü yavrum bu
Garilari kim anlamış da biz anladık diyelim
Hem ayrıca garilar anlaşılır varlıklar değil
Onları ya dostun gibi seveceksin
Ya da düşmanın gibi tokatlayıp kırbaçlayacaksin
Ortasi yok
Demi @aerolite pampa 😀
@aerolite katılıyorum, bir önceki soruda bana karşı yapmış olduğunuz ittifak da sona erdi böylece 😅 mantıklı görüş paylaştığın için de teşekkürler @asabiokuz
Evet daha önce anladığım oldu, insanları tanımanın o kadar zor olduğunu düşünmüyorum. Asıl olay karşıdaki kişiyi anlamayı isteyip istememekle alakalı. Benimde inanmak isteyip istememle orantılıdır.
Her insan kitap gibi.
Evet. Gözünden, mimiğinden, el hareketinden ve aldığı nefesten bile ne düşündüğünü, ne hissettiğini anladığım biri var.
Ne büyük şans ✨
Cevap
8Cevap
Evet karşı cinsi tamamen tanıyorum
Ya encok tanidigini sandigin bile seni yaniltiyo cunku insanlar durust degil
Evet doğru ama dürüst olsa bile sözlerle aktarılan hisler aynı oranda olmuyor çoğu zaman da
Yüzündeki mimiklerden göz hareketlerinden bile ne dediğini anladığım biri vardı...
Yorgunmatenatikçi yine yaktıran modda 🚬🚬
🤣🤣🤣🤣🤣 aylardır sigara alkol kes
Keş olduk
Allah kurtarsın, ota mota bulaşmadığın sürece sıkıntı yok 😂😂
Onlarla işimiz yok 😅😅 🤣
İyi bakalım 😊
hayır zaten kimse kimseyi tam anlamıyla tanıyamıyor
Ben anlayabildigimi düşünüyorum çünkü hiç yanilmadim
Ben insanlarla biraz vakit geçirince onları tanıyorum. Öngörülerim de hiç bir zaman yanlış çıkmadı
Evet..
Tanıdığımı düşündüm ama tanıyamıyorsun insanları
Düşünmüştüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?