Söylenmeden yapılan hoşuma gidecek şeyler çokkk hoşuma gider.. Mest olurrumm Mesela benim beğendiğim bir şeyin alınması ( maddi değeri önemi değil) Yardımcı olup işimi kolaylaştırıp sürpriz olması çok hoşuma gider
Ben uyanmadan kahvaltı hazırlaması Saçlarıma fön çekerken yardım etmeye çalışması Bi yere çıkacağımız zaman nereye gitmek istersin gülüm diye hep bana sorması Gün içinde seni özledim diye mesajlar atması Sevdiğim şeyleri ben istemeden alıp getirmesi Sürekli beni mutlu etmeye çalışması önceliğinde hep ben olmam 💞
Küçük jestlere artık tav olmuyorum ben ya djjjdsj. Belki de delirdim djsjsjjs. Ama mesela şimdi sevgilim olsa ve beni arayıp boğazda teknesine şampanya içmeye götürse tav olurum belki djdkdksk
Belimden tutması Birbirimize bakarken alnını alnıma yaslayıp burnuma küçük öpücük kondurması Sarılırken saçımı koklaması Gözlerime bakarken gözlerini kaçırmayıp uzun süre göz temasında kalması ve belli belirsiz hafif tebessüm etmesi Bana belli etmemeye çalışarak hafif ten temasında bulunması
ayrıntıda gizli olan şeylere tav oluyorum. ummadık bir zamanda, sevdiğim çikolatayı cebinden çıkarsa falan filan. basit ama düşünülmüş olma hissi bana iyi geliyor.
Ben iki güzel sözden de etkilenirim ama tav olmam. O farklı bir boyut çünkü. Kimse beni iki güzel sözüyle, iki güzel davranışıyla avucunun içerisine alamaz.
Düşünüldüğümü, hareketlerim veya sevdiğim şeylerin dikkate alındığı, söylediklerimin can kulağıyla dinlenmiş olduğunu gösteren herhangi bir şey olabilir
Belden tutma olayına bayılıyorum. 2 kez yaşadım bu olayı biri sevgilimdi diğeri siniftan arkadasim geriye doğru dusecekken belimden tutup engellemisti ve sonuç o hareketten sonra hoslandim ondan ama uzun sürmedi yani
Yani senin hassas olduğun zaman önemli davranması sinirliysen ona göre sakin olması, üzgünsün teselli vermesi kısacası yanında olduğunu hissettirmesi hassas davranması 🌸
Ben hoşlandığım kız için yaklaşık 35 kg verdim ve ona açılıp anlattım çok basitçe reddedip arkadaş olarak görüyorum diyip engellemişti... (Kim kimin için 35 kg verirki)