Eski erkek arkadaşımın kardeşinin düğün davetiyesi geldi naapmalıyım?

Eski erkek arkadaşımla ayrılalı 2 yıl oldu. Beraber mis gibi 3 yılımız olmuştu o süreçte bütün sülalesiyle tanıştık ama ayrıldık. Ben ondan başka kimseyi sevemedim. Onu bilemem. Çok özlüyorum arada aklıma geliyo kötü oluyorum. Hala beraber fotolarımız bile etkiliyor beni. Arada bir nasılsın iyi misin muhabbetimiz var. Yakın dönemde erkek kardeşi evlenicek. Bana düğün davetiyesi yolladı. Gitmeye gitmicem de bir çiçek yollasam mı nezaketen diyorum. Sonrada ne gerek var ki adam olsaydı yıllarını vermiştin ne yapar eder bir şekilde şu an tekrar hayatında olurdu. Kardeşi evleniyosa onun evleniyo sana ne diyorum. Kararsızım. Naapsam diye
Eski erkek arkadaşımın kardeşinin düğün davetiyesi geldi naapmalıyım?
Cevapla