Sizce evlenmeli miyim? Evlenirsem ne olur? Fikirlerinizi alabilir miyim?

Biraz bizden bahsedeyim
Ben 25 yaşındayım kız arkadaşım 33 yaşında
Kız arkadaşım tam bir işkolik diyebilirim çok yoğun çalışıyor ama maddi geliri bayağı üst bir seviyede.
Beni evime arabasıyla bırakır, bir mekanda elimi cebime koydurmaz hesabı hep kendi öder. Lakin asla paranın lafını yapmayan biridir.
Hayalindeki evlilikte benim çalışmamı istemiyor, benim ev işlerini görmemi istiyor.
Sabah kahvaltısını hazırlamamı saçı ve makyajıyla ilgilenmemi çok istiyor.
Yani şaka bir yana açıkça söyledi, evin reisi benim hanımı sensin diye.
Sizce evlenmeli miyim? Evlenirsem ne olur? Fikirlerinizi alabilir miyim?
Cevapla