Bundan sonra ne yapmalıyım? Beni özlemesinin merak etmesinin bir yolu var mıdır?

Gitti çünkü bir erkeğin isteyeceği her şeyi verdim. Bana ara verelim dedi. Yani insanoğlu alacağı bir şey olmazsa gelmez ki bir daha yani çıkarı olmazsa bu her ilişkide böyledir bence maddi manevi. Bunu kabul edelim aile ilişkilerinde dost ilişkilerinde bile onları sevdiğin için yanında tutarsın demi? Gitti, ara verelim dedi her şey verdim. Para verdim birlikte oldum birde onu çok sıktım rahat bırakmadım olup olmayacak saatlerde aradım hatta sadece bunun yüzünden kavga ettik benden hiç hoşlanmadı birde çünkü onun kriterlerine uygun olmadım hiç ben biraz kilolu biriyim o zayıf gerçi 58 kilo bir erkek de ki bu 33 yaşında çok tuhaf. Birde o hep benim bakımsız anıma denk geldi. Bundan sonra kendimi nasıl merak ettirebilirim nasıl görüşme sağlayabilirim. Tabi biraz zaman geçtikten sonra.
Bundan sonra ne yapmalıyım? Beni özlemesinin merak etmesinin bir yolu var mıdır?
Cevapla