Erkekler, Estetikli kadın mı yoksa estetiksiz kadın mı tercih edersiniz?

Dürüst olun. Şimdi bana yok doğal olsun yok kendi gibi olsun demeyin. Doğal olan bir kıza 90% bakmazlar. şu an çogu kız veya erkek estetik yaptırıyor çevremden de görüldüğü gibi. Bende bi ara burun estetiği istedim sonra vazgeçtim ki günah zaten.. beni seven böyle sevsin dedim.. şu an çoğu kadın aynı gözüküyor bu hiç hoşuma gitmedi. Kendimi değerli hissettim hiç bir estetigim yok çünkü 😂 siz ne düşünüyorsunuz?
Erkekler, Estetikli kadın mı yoksa estetiksiz kadın mı tercih edersiniz?
Cevapla