Yanlış zamanda doğru insanla elbet karşılaşmışsınızdır. Benim oldu mesela. 


Eğer benimle flört edebilmişse ve buna rağmen hayatıma girememişse o yansın beceriksizliğine, ben değil.
İlgi duymadığım birinin bana yürümesine bile izin vermem çünkü flört etmek şöyle dursun..
Cevap
11Cevap
Olmadı bir tane sevgilim oldu ve mutluydum
Öyle biri vardı 3 sene evvel, ondan sonra düzgün bir insan çıkmadı karşıma zaten 🤣
Şanssızlık diyelim.
Pişman değilim, daha fazlasını isterdim ama hayatını zehir edemem kimsenin
hayır olmadım giden gitsin umrumda olmaz gelmeyen gelmesin kimse için yasmaiyorum hayati
Oldu... Sonrasında daha da flört edemedim biriyle
O kadar mı etki etti?
Pek karşıma insan çıkmadı ben de aramadım. Zaten arayarakta bulunmuyor.
Yok olmadı bütün flörtlerime çaktım
Tabiki bi kızı becericektim elimden kaçırdım
Iyi olmus 😅😅
Benim cikipta yapmadiklarimin hepsiyle pismanlik
Flörtüm olmadı hiç.
Aa, ilginçmiş.
oldu.
Ah ahh..
giden gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?