Olayın başlangıç noktası sizce nedir?
Kızlar kaçmasa, erkekler kovalamazdı.
Erkekler kovalamasaydı, kızlar kaçmazdı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence önce kadın kaçıyor, kadın kaçtığı için de erkek kovalıyor çünkü ilk olarak ilgisini belli eden taraf genelde erkektir. Kadın da ona yeşil ışık yakarsa erkek yaklaşmaya başlar. Erkekteki yaklaşma emarelerini görünce kadın kaçar, erkek de kovalar.
Kaçmayınca siz değer vermiyorsunuz avcı ruhlu olduğunuz için. İkincisi de, kadın kendi için ne kadar çabalandığını görmek ister.
Teşekkür ederim 😊 Daha da gelişeceğim inşallah...
Kızlar kaçıyor çünkü kolay elde edilen olmak istemiyorlar ama zengin ya da dış görünüşü daha iyi erkek buldukları zaman bu sefer kadınlar kovalıyor
Arz, talep dengesine göre oluyor demek ki bu
Cevap
5Cevap
Bu kısır döngü başlangıcı yok, fakat günümüzde kaçan erkek ve kovalayan kadınlarda var.
İyi hissetmiş olman gerekir 🤣
O an rahatsız olman normal.
Kızlar kaçmasa kovalamazdık. Temel prensip; tavşan kaç, tazı tut.
İki türlü de olmuş olduğu çoktur. Cilve bir realite🙂
Kaçmayan kişiyi kimse kovalamaz. Kovalanmayan hiç bir varlık kaçmaz.
Kızlar artık hiç kaçmıyor ki
Kimden ne zaman kaçacaklarını biliyorlar artık :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar