Bir ilişkide bayan askılı giyor diye Tayt giyiyor diye erkek çok sevse de bunu neden sorun yapar?

Yani önemli olan bayanın sadece yanındakine bakması gözünün disarda olmaması (erkekse aynı şekilde) sevgi sadakat, güven değil midir? Fiziğim güzel belli bir yaşa iyisiyle kötüsüyle geldim zaten. Kendimi biliyorum karakterimi biliyrm. Hayata bakış açım belli. Duruşum belli. Karşı tarafada bunu izah ediyrm. Yani çok mu zor hayatı başkaları bakalarinin bakması, düşünceleri önemli değil deyip yaşamak? Erkekler için bu kılık kıyafet gerçekten bu kadar önem li mi? Beni bu halimle sevdi değiştirmek istytr bu sağlıklı bir şey mi?
Bir ilişkide bayan askılı giyor diye Tayt giyiyor diye erkek çok sevse de bunu neden sorun yapar?
Cevapla