Aşk İlişkileri Beyler sorum sizi. Cebinizde paranızın olmadığı dönemde eve kapanmanız neden? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Her şey parayla yapılmıyor ki? neden yani... Güncellemeler+1 yıl Ya bi sahilde oturulur sohbet edilir. Ben termosla kahve bile getiririm ki evlerimiz sahile yakın yürüme mesafesinde Beyler sorum sizi. Cebinizde paranızın olmadığı dönemde eve kapanmanız neden? Cevapla Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Musty_Gregor Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Kötü bi duygu Rabbim kimseye yaşatmasın aşırı kötü hissediyoruz o yüzden eve kapanıyoz 0 2 Yorumla Soran +1 yıl berbat bi durum bende etkileniyorum anlayış mı göstermeliyim Yorumla Musty_Gregor +1 yıl Evet sen ne kadar şöyle böyle desen de o üzülecek ve bunda ısrar edersen daha çok kırılıcak o yüzden sal kendi haline o da bmyle olsun istemez Yorumla
İbrahimNT Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 992 cevap paylaştı. E kapanmiyorum ki zaten parayla ne yapılıyor onu anlamiyorum konser falan değilse harcayacagin adam akilli bişey yok 0 0 Yorumla
YunininTutisi Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 794 cevap paylaştı. Para olmadan ne yapsın? Dışarı çıkıp kaldırımda otursun mu? 0 3 Yorumla Muskl34 +1 yıl Siz erkekte para var diye beş kuruşsuz disari cikip yiyip icince iyi ama? Yorumla YunininTutisi +1 yıl Evliyim ben ve çalışan bir insanım. Bilip bilmeden boş yapma. Yorumla Muskl34 +1 yıl Diger kizlar öyle ama.Erkek öder kafasındalar. Yorumla
mavipenguen_ Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 96% +1 yıl Otubüse bin git gel yine para nasıl para ile yapılmıyor 0 0 Yorumla
NE-VAR-KUZUM Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Genelleme yapma erkekler derken. Ben öyle değilim 1 4 Yorumla NE-VAR-KUZUM +1 yıl En sevdiğim sahilde kahve Yorumla NE-VAR-KUZUM +1 yıl Senin gibi kızlar benim karşıma çıkmıyor beni bulmuyor Yorumla Soran +1 yıl aşık olunca böyle oluyoruz Yorumla NE-VAR-KUZUM +1 yıl Karşı taraf uymuyorsa boş ver ayrıl. Bende tam senin gibileri seviyorum para pul değil önemli olan aşk sevgi kaliteli zaman geçirmek önemli olan. Sen kahve getirirdin ben yiyecek tatlı oturup denizi seyrederdik Yorumla
cjjcjxjxjx Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Para olmadan ne yapalım 0 16 Yorumla cjjcjxjxjx +1 yıl Öyle belki olur dicem ama ben cebimde para olmadan huzursuz hissederim olmaz yine Yorumla Soran +1 yıl işte bu yüzden mi yanaşmıyor. Ki benim param var yani Yorumla cjjcjxjxjx +1 yıl Hiç bir erkek kız parasıyla geçinmek istemez Yorumla Soran +1 yıl anladım :/ Yorumla cjjcjxjxjx +1 yıl O yüzden idare et çocuğu yüzüne vurma bu durumu Yorumla Muskl34 +1 yıl Ben gecinirim. Hatta benim kadar para kazanmasi lazim iliskimin olacagi kizin. Yorumla cjjcjxjxjx +1 yıl Çünkü sen sek erkeksin Yorumla Muskl34 +1 yıl Benim param var reis kimsenin parasini yemiyorum merak etme. Yorumla cjjcjxjxjx +1 yıl Ye demiyorum ama genel olarak erkekler para konusunda önde olmak ister karşı cinsten Yorumla Muskl34 +1 yıl Ben niye kiza parami yedireyim onu söyle? Yorumla cjjcjxjxjx +1 yıl Evleneceğin kişi için diyorum Yorumla Muskl34 +1 yıl 21 yasindayken niye evleneyim ki. Yorumla cjjcjxjxjx +1 yıl Evlenicegin zaman Yorumla Muskl34 +1 yıl Masraflari bolusmeyi teklif etmezse evlenmem. Yorumla cjjcjxjxjx +1 yıl Sen bilirsin Yorumla Muskl34 +1 yıl Calisan bir kizla evlenirim. Calismayanla degil. Yorumla
Kartalkalbi Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. her şey parayla yapılıyor bu arada 0 0 Yorumla
Flavendirel Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. moralimiz bozuluyor belki ondandır 0 0 Yorumla
dajha_mutjlu Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl bir su bile 3 lira, mülteci gibi turlayalım mı? 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Kötü bi duygu Rabbim kimseye yaşatmasın aşırı kötü hissediyoruz o yüzden eve kapanıyoz
berbat bi durum bende etkileniyorum anlayış mı göstermeliyim
Evet sen ne kadar şöyle böyle desen de o üzülecek ve bunda ısrar edersen daha çok kırılıcak o yüzden sal kendi haline o da bmyle olsun istemez
E kapanmiyorum ki zaten parayla ne yapılıyor onu anlamiyorum konser falan değilse harcayacagin adam akilli bişey yok
Para olmadan ne yapsın? Dışarı çıkıp kaldırımda otursun mu?
Siz erkekte para var diye beş kuruşsuz disari cikip yiyip icince iyi ama?
Evliyim ben ve çalışan bir insanım. Bilip bilmeden boş yapma.
Diger kizlar öyle ama.
Erkek öder kafasındalar.
Otubüse bin git gel yine para nasıl para ile yapılmıyor
Genelleme yapma erkekler derken. Ben öyle değilim
En sevdiğim sahilde kahve
Senin gibi kızlar benim karşıma çıkmıyor beni bulmuyor
aşık olunca böyle oluyoruz
Karşı taraf uymuyorsa boş ver ayrıl. Bende tam senin gibileri seviyorum para pul değil önemli olan aşk sevgi kaliteli zaman geçirmek önemli olan. Sen kahve getirirdin ben yiyecek tatlı oturup denizi seyrederdik
Para olmadan ne yapalım
Öyle belki olur dicem ama ben cebimde para olmadan huzursuz hissederim olmaz yine
işte bu yüzden mi yanaşmıyor. Ki benim param var yani
Hiç bir erkek kız parasıyla geçinmek istemez
anladım :/
O yüzden idare et çocuğu yüzüne vurma bu durumu
Ben gecinirim. Hatta benim kadar para kazanmasi lazim iliskimin olacagi kizin.
Çünkü sen sek erkeksin
Benim param var reis kimsenin parasini yemiyorum merak etme.
Ye demiyorum ama genel olarak erkekler para konusunda önde olmak ister karşı cinsten
Ben niye kiza parami yedireyim onu söyle?
Evleneceğin kişi için diyorum
21 yasindayken niye evleneyim ki.
Evlenicegin zaman
Masraflari bolusmeyi teklif etmezse evlenmem.
Sen bilirsin
Calisan bir kizla evlenirim. Calismayanla degil.
Dışarıda ne yapacak parasız
her şey parayla yapılıyor bu arada
o işler öyle olmuyor :)
Ama parayla daha güzel yapılıyor
moralimiz bozuluyor belki ondandır
Parayla yapılmayan ne var?
Ama parasizda olmuyor
bir su bile 3 lira, mülteci gibi turlayalım mı?
Napalim arkadaşlarimizdan mi gecinelim?