Evlenmek istiyorum ama maalesef aday yok sizce üzülmek için erken mi?

Tüm arkadaşlarım ya nişanlı ya evli bir ben kaldım hiç sevgilim bile olmadı güzel bir kızımda teklifte geliyor ama beğenmiyorum evde mi kalıyorum ne 25 yaş sizce erken mi üzülmek için?
Evlenmek istiyorum ama maalesef aday yok sizce üzülmek için erken mi?
Cevapla