Aşık olmak neden zor, neden karşıma çıkanla şansım yok?

Hocam ben böyle işin taa...

Ulan kaç yıl oldu hala elim bir kızın eline dokunamadı. Her karşıma çıkanla şansım boşa gidiyor. Ya sevgilisi oluyor, ya da beni ret ediyor, tipim değilsin diyip savıyor ya da (kızların yeni baştan savma taktiği bilmiyorum ama...) ben kendi cinsimle ilgileniyorum diyor!

Bende mi sıkıntı var anlamıyorum ki! 😓😭
Bir kere bile mi bir insanın sevgilisi olmaz da sevip, olmassa ayrılmaz ya? Bu ne ya?
Bekar ölmekmiş meğersem kaderim.
Anladım artık...

Sizde durumlar ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim! Galiba bir ara tekrar deneyeceğim.
Aşık olmak neden zor, neden karşıma çıkanla şansım yok?
Cevapla