Düşünün, tam bu saatlerde online. Hatta belki de bu soruya görüş atmış? Hayatının aşkı KizlarSoruyor’da olsaydı, ona buradan ne söylemek isterdin? Daha önce neredeydin? Şşt o kim? Neden takip ettin? 😂😂😂😂 skdbwısn
Hayatının aşkı KizlarSoruyor’da olsaydı, ona buradan ne söylemek isterdin?
Piyasadan çekilmek ister misin? Sahile iki sandalye atıp, yanına da bira ve battaniye alıp dalgalara şarkı söylesek bizi dinler miydiler? Çok bi' beklentim yok senden. Elimi tut, sarıl bağrına bas, babam gibi bak bana yeter. Tabii az da yemek yapmayı öğren. 😄
Hiç kimse mükemmel değil bende değilim Ama ben seni elimden geldiğince değil her zaman daha fazlasını yaparak severim Kusurlarimla kusurlarinla severim Seni sen olduğun için değiştirmeden düzeltmeden varlığınla kabul ederim Hiçbir şey için üzülme, dert etme, eksik hissetme sen olabileceğin en mükemmel haldesin Derdim
Yiğidim, son kararın mı? Bu yolun dönüşü yok. 😂 Sen gidersin Mersine, ben giderim tersine. Ona göre. 😂
Öhöm, öhöm...
Lafta kalsın Mersin de, hoş geldin kurt bakışlı... Seninle yaşamamız gereken nice günler var şu küçük gezegende. "Soğuğu sevmiyorum." Diye de bir seçenek katiyyen bulunmamakta.😉
O kıza yazma, bana yaz eğer tanımıyorsan benimle tanış çok seveceksin şrfsiz değilsen ya da abazan değilsen. Tanıyorsan da eskisi gibi konuşalım özledim de ama neredeeee kimsenin önceliği değiliz.
Buradan kendisine bi sesleniş yapayım bari 🗣 O yürüdüğün kızların hepsi domaltıp s*ksin seni inşallah, senin yüzünden geç kalıyorum mutluluğa sığır. 🙄🤣🤣
Hiçbi sebep yokken benim numaramı sildi. Sadece ben bunu hakedecek ne yaptım diye sorardım gerçekten merak ediyorum. İnsan evladı ya bi açıklama yapmazmı. Yqzıklar olsun