AİLEVİ SORUNLARIM VAR SENİ ÇOK SEVİYORUM İYLİĞİN İÇİN BİRANDA ORTADAN KAYBOLUCAM DEDİ KİMSEYE BİSEY DEMEDEN?

Kız arkadaşımın ailevi sorunları olduğu için bana çoğu zaman çok yansıtıyor. Bugun telefonla konuştuk çok zoruma giden şeyler söyledi. İse girdi çeyiz yapmak için yüzük bile taktım ben ona ama ailevi sorunlarım var dedi ne desem bagırıyolar dedi hiç bir istediğim olmuyor çok sıkıldım bunaldım dedi. Babası çalıştığı paranın hepsini istemiş kızdan oda ben nasıl ihtiyacımı karsilicam diye isyan ediyo haberi yok ailesinin konuştuğumuzdan daha erkek kız farketmiyo bizi aynı keseye kıyılar evde dedi ben genç kızım erkekmişim gibi muamele yapıyorlar dedi bu sefer kötü şeylere sürüklüyolar beni dedi kizdim. biraz bu lafından dolayı sonra okadar bunladimki hiç kimseye bişey demeden biranda ortadan KAYBOLUCAM dedi bende dedim sen ne saçmalıyosun kızsın sen öyle bişey olsa sonun kötü olucak yanlış yerlere sapitcaksin dedim namazını falan kiliyo zaten temiz birisi ya da kendimi oldurucem dedi dedim ben ne olucam hayalimiz ne olucak oda dedi ki seni çok seviyorum senin başın belaya girmesini istemem o yüzden seninde haberin olmucak ortadan KAYBOLUCAM dedi çok kızdım bundan dolayı ne yapmam gerekiyo benim kafam. cok karıştı
AİLEVİ SORUNLARIM VAR SENİ ÇOK SEVİYORUM İYLİĞİN İÇİN BİRANDA ORTADAN KAYBOLUCAM DEDİ KİMSEYE BİSEY DEMEDEN?
Cevapla