Şu kıskandırma çabalarına giren insanlara hiçbir şekilde anlam veremiyorum. Gidip başkalarıyla konuşup görüşenler, daha ilerisine kalkışanlar vs... Bu kıskandırma çabası falan değil, aldatmaya kadar gidiyor benim gözümde. Tamamen saçmalıktan ibaret ve böyle biriyle devam etmem ben. Fazla çocukça düşünüyor demek ki ya da o gereken olgunluğa erişemediğini düşünürüm. En güzel tepki de ayrılmak olur, daha fazlası çıkmaz benden.
O kadar efor harcamaya gerek yok. Kıskandırmaya çalışanı umursamamak gerekir. Oldu ki hakim olamıyorsunuz o boyutlara ulaşıldı diyelim. Aynı eylemi karşıdaki kişiye yöneltin ki ne hissettiğinizi anlayıp yanlış davranışta bulunduğunu idrak etsin. İleri mi gidiyor silin gitsin kimse sizden kıymetli değil. 🌸
Beni o kazmaylamı arka pantolonu delik olan mı neyse ben seni en güzeliyle aldaıırım bir akıllı senmisin veya bir canım benmiym senin yaptığını ben yapsam nasil olurdu bilirmisin insan nasıl yaşıyormuş öğren canım benim gibi daha kandiramiycaksin en fazla bu gün mutlu olursun beni goremiycegin konuşamayacağın için hergun pişman olucan hergun aklına bana yaptığın yanlışlar gelicek için acıyacak ne halin varsa gör
Umursamayarak. Kiskandirmaya calismasi ztn ezikce bir durum ama bilerek kiskandirmaya calistigini sezdigim an onu yok sayarim tinlamam. Uzun bir sure surundururum kendine gelemez bir daha. Cocukca seylere yok.
Beni kıskandırmaya çalışırken hata yaparsa güler eğleniriz. Tabi bu hatalar geri dönülmez olmadığı sürece. Ben öyle kıskanç bir yapıya sahip olmadığım için kıskandırmak adına özel çaba harcaması eğlenceli olur 😅
Daha cuma günü onu kıskandırmak için sevgili yaptım iş yerinin orada bir park var oraya gittim sevgilimle bizi gördü yoldan geçerken sonra bi yarım saat sonra bir kızı çağırdı apar topar koskoca parkta sanki hiç boş boş yer yokmuş gibi tam da yanımızdaki bankta oturdular ben bunları dinledim tabi duymamak imkansızdı neyse bunlar ilk buluşmaya gelmiş eski sevgilim kızı hemen çağırmış işte bizi gördü diye ama kıskandı belli bu
Abi seven böyle bir şey yapmaz yani gerçekten seven insan karşısındaki üzülsün istemez sevdiğini incitmemeye çalışır sevgilisini kıskandırmaya çalışanın sevgisinden şüphe duyarım
Çocuksu yapılan kiskandirmayi anlamsız buluyorum. Gerçekten gördüğü ilgiyi kabul eden bir kadın çapkindir zaten olay kiskandirmayi aşar hormonal bir durum olur.
Tam bir çocuk saçmalığı kıskandırınca sana aşık olucak koşa koşa kollarına atlayacak mı zannediyorlar daha çok uzaklaştırır bence yapmam da istemem de !!
Alakası yok , kusura bakmayın ama ilişki dediğimiz şey sınav derneği değil , kimse kimsenin sabrını zorlamamalı zaten ilişki olmasına izin verdiysek kiskandirma çabası da olmamalı.. bu insanın kendine guvensizligiyle egoyla alakalı bir durumudur böyle bir insanı da hayatıma alamam , kısacası gerçekten uğraşamam 😌
Ya tatlı hoş kıskanma vardır, " dersin ki hayatım senin saçının bu kadar güzel olması beni sana hem hayran bırakıyor hemde o kadar güzel ki paylaşamıyorum " güzel söz.. dimi.. Birde söyle bir şey vardır Ben çıkma diyorsam çıkmayacaksın, kadın da erkekte yapıyor bunu.. Bem şunu giyinme diyorsam giyinmeyeceksin Mutsuz mu oluyorsun umrumda değil ilk önce benim egomu tatmin et.. Böyle bir ilişki olamaz , ilişki düşünülemez 🤚
Nedenleriyle birlikte, tartışmaya el vermeden , sevgiyle anlatılan kıskançlık da dahil herşeye açığım.. Ama emir, baskıyla yapılan sevgiyi bile istemem orada haddini bildiririm..🤚erkekte , kadında böyle yapmalı, herkes bu hayata 1 kere geliyor..
Ya zaten herkes bir birinin cemberindendir yani birbirlerini bilir yani benim kadınım benim yanımda yarı çıplak duramicagini bilir özellikle disarda iken
sıkılmış olabilir ve bu durumdan dolayı kavga edersiniz bam kıskandırmaya çalışan taraf için bir sebep çıkar ve ayrılırsınız böyle ilişkilerde zorlamanın manası yok bku çıkar 🦧