Salatalık. 😂😂 ayıp ona… çok şey istedin galiba o yüzden kaçmıştır belki.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok hiç bi şey istemedim Ben komiserim o polis yani düşün Ondan da üstüm hem hem güZelim Teklif ettim instagramdan babalı bebek videoları gönderdim görüldü atıyor Yani daha fazla dayanamadım
Yok ya tamamen canım kız arkadaşı olmamış hiç bende hata adam yerine koydum bi ton güzel şey söyledim işte bi de gurbetteyim kimsem yok sığınacak bir yer aradım
Yok öyle bi şey olamaz Öyle bir insan değilim o da değil Sadece teklif benden gidince hafif biri sandı sanırım ama sildim yani her yerden Çok sinir bozucu erkek dediğin biraz ilgili olur
Ohooooo sende yani bayaa kendini basitlestirmissin. Yasim geldi diye, meslektas diye tamam bu is olur demissin kafanda. Ama karsindaki kisinin dusuncesi nedir bilmeden adim atmissin. Sen birazda ici disi bir gibisin. Karsndakileride oyle saniyosun.
Ya salllla gec. Bak yaslar uygun mesleklerde. Karsinda buna hazir kadjn var ve bi erkek bunu anlar anlaamayanda. maldir. eger bunu bile. bile kendi adim atmayip yakinlik gostermemisse, bundan sonrada bi halt olmaz. Salla gec
Ya benim kızdığım nokta Elime erkek eli değmedi yine de kendimi ağırdan satamıyorum hiç Bir sürü sevgilisi olan kızlar da kıymetli oluyor Bu nasıl iş ya Benle evlenmek isteyen oldu 4 5 kişi o zaman istemiyordum şimdi istiyorum işe bak ya
Nasip demekki zamani gelmemis. Bak ne guzel kendini korumussun. Sen bu haldeyken, adam bir mal gibi davranip seni bosa dusurmus. Boyle bir malla yola cikilmaz. Donecek ama sakin aptalllik edip yuz verme
Hayırdır silmişsin numara mı diye sorarsa Ben gösteririm ona Diyeceğim ki hayatım da sen gibi erkek tanımadım o kadar adamın içinde çalışıyorum Komiser evlenme teklif etmiş komiseri geçtim bi kadından evlenme teklifi almışsın tavrına bak hayır bi de 31 yaşında yani Anca kendini övmeyi biliyorsun diycem filan o an düşünür yazarım
Çıkmıyoruz ki Tanıyorum sadece Evlenmek istediğimi biliyor Senin de yaşın gelmiş filan diyordu Evlilik konusunu hep o açtı Neyse sildim her yerden umarım havası söner
Tamam da zamanımı neden çalıyor Niyetimi anladı dimi teklif etmişim İstemiyorsa ya ben istemiyorum diyebilir Sildim her yerden zaten ama bi şey diyemedim ya içimde kaldı
Anlasın da nasıl biri olduğunu Yani inanlar çok garip Onun yüzünden benle evlenmek isteyen 180 sarışın yeşil gözlü bekçiyi reddettim Ama bekçi de öncesinde biraz flört etmek istiyordu Bi de bekçi hayatı hızlı yaşamış anladın mı ne demek istediğimi Benim de elime erkek eli değmedi sayılır Yani bunu geçtim her insan hata yapar tolere edebilirdim bekçiyi ama çok yoruyordu beni zaten meslek çok yorucu bi de bekçinin dırdırını mı çekicektim aşırı baskın bir karakterdi filan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Salatalık. 😂😂 ayıp ona… çok şey istedin galiba o yüzden kaçmıştır belki.
Yok hiç bi şey istemedim
Ben komiserim o polis yani düşün
Ondan da üstüm hem hem güZelim
Teklif ettim instagramdan babalı bebek videoları gönderdim görüldü atıyor
Yani daha fazla dayanamadım
Allah Allah 🤔 evlilik düşünmüyordur hazır değildir bu duruma belki.
Yok ya tamamen canım kız arkadaşı olmamış hiç bende hata adam yerine koydum bi ton güzel şey söyledim işte bi de gurbetteyim kimsem yok sığınacak bir yer aradım
Anladım… üzülmeyin yinede Allah iyi insanlarla karşılaştırsın daima sizi
Amin saol seni de
suç sende hıyara tuzla koşarsan ondan bi cacık olmaz 😂😂
Aynen ya
Önce sebebini sorsaydın birden engelleyerek daha da soğukluk girer aranıza
Dedim ki konuşmak istemiyorsan direk bunu söyleyebilirsin dedim bu tavrından rahatsızım dedim
Yine de aynı devam ediyor
Hiç kadın ruhundan anlamıyor
Kendini beğenen birisi o zaman
Hemde çok
Böyle birinden de hayır gelmez
Yazmadı😂
Uğraşılmaz böyleleriyle yazmaz d ann
Yazmaz da
Ah bi yazsa da gününü göstersem 😀
Hiç sanmam
Bir de sen mi ettin teklifi ulan kaçırmazdım ben öyle kızı
Aynen o da hafif gördü heralde beni
Nerden bilecek hiç kız arkadaşı olmamış ki
Net diyorum ya sana ben öyle kızı asla burakmazdım
Yapmışsın acaba kortumu evlilikten
Tamam da kimse zorla evlenemez ki
Ne var yani arada bir hal hatır sorsa
Ben soruyorum hep neden sen hiç sormuyorsun diyorum kusura bakma diyor filan
O kişi sevgilin miydi
Değil de sevgiliye ne gerek var yaşını aşmış insanlarız
Meslek var daha ne bekliyim ki
Haklısın ama seni ne kadar tanıyor o kişi
Benim içim dışım bir
Bu insanları tanıma evresi de ne böyle yani insanız işte ne tanıması ya
Tanımalı insan bir birini aynı fikirde değilim uyumlumusun uyumsuz mu biraz görüşme olmalı
Tamam da bende senle aynı fikirdeyim ama
Kadın evlilik teklif etmiş tanımaya çalışman gerekmez mi
Eğer ki daha önce tanıdığım biri ise evet hiç tanımadığım biri ise şüpheli yaklaşırım
Neden şüphelenirsin
Ayrıca ben konuşmak istemiyorum da diyebilirsin maden şüphelendin
Haklısın neyse mutlu olman dileğiyle
Amin saol
Rica ederim
İyi yapmışsın hemen g*tü kalkıyor bunların da
O kalkan tarafı iner umarım
O neden teklif etmedi
Ben tez canlı olduğum için söyledim hemen
Yaslar kac meslekler ne. Ne suredir birliktesiniz
Meslekler polis yaş 28 benim
Onun 31
2 yıldır tanışıyoruz da konuşmaya yeni başladık
O farklı şehirde
Anladim. Peki birebir gorusme oldumu?
Ya da ozel biseyler yasandimi
Yok öyle bi şey olamaz
Öyle bir insan değilim o da değil
Sadece teklif benden gidince hafif biri sandı sanırım ama sildim yani her yerden
Çok sinir bozucu erkek dediğin biraz ilgili olur
Ohooooo sende yani bayaa kendini basitlestirmissin.
Yasim geldi diye, meslektas diye tamam bu is olur demissin kafanda. Ama karsindaki kisinin dusuncesi nedir bilmeden adim atmissin. Sen birazda ici disi bir gibisin. Karsndakileride oyle saniyosun.
Aynen içim neyse dışım odur
Her insan öyle olmalı zaten
Sildim bunu acayip sinirimi bozdu
Umarım havası söner
Sönmüş müdür
Ya salllla gec. Bak yaslar uygun mesleklerde. Karsinda buna hazir kadjn var ve bi erkek bunu anlar anlaamayanda. maldir. eger bunu bile. bile kendi adim atmayip yakinlik gostermemisse, bundan sonrada bi halt olmaz. Salla gec
Ya benim kızdığım nokta
Elime erkek eli değmedi yine de kendimi ağırdan satamıyorum hiç
Bir sürü sevgilisi olan kızlar da kıymetli oluyor
Bu nasıl iş ya
Benle evlenmek isteyen oldu 4 5 kişi o zaman istemiyordum şimdi istiyorum işe bak ya
Nasip demekki zamani gelmemis.
Bak ne guzel kendini korumussun.
Sen bu haldeyken, adam bir mal gibi davranip seni bosa dusurmus. Boyle bir malla yola cikilmaz. Donecek ama sakin aptalllik edip yuz verme
Hayırdır silmişsin numara mı diye sorarsa
Ben gösteririm ona
Diyeceğim ki hayatım da sen gibi erkek tanımadım o kadar adamın içinde çalışıyorum
Komiser evlenme teklif etmiş komiseri geçtim bi kadından evlenme teklifi almışsın tavrına bak hayır bi de 31 yaşında yani
Anca kendini övmeyi biliyorsun diycem filan o an düşünür yazarım
Yaa ne gerek var buna. Ne gerek var.
Amacin ders vermekse yontem bu degil. Cocukca davranmayi birak bence
Yöntöm ne
Çünkü sinirimi bozdu iyice
Adam yerine koymamak.
Ciddiye almamak
Muhatap olmamak
Yokmus gibi davranmak.
Bu yeteri kadar miker atar
Tamam da sildim her yerden
Mesaj atarsa cevap vermem artık
Mesaj atmasini bekle. Mesaj atinca mesaji oku ve engelle.
Tam bşr baltaymış
Zaten hiç sevgilisi olmamış
Şaşırmamak lazım bu duruma olmamasının sebebi belli desene
İnsan bi istemese bile güzelce açıklar yani
Onu mu çekicem narsist biri zaten
Ne kadar zamandır çıkıyordunuz
Çıkmıyoruz ki
Tanıyorum sadece
Evlenmek istediğimi biliyor
Senin de yaşın gelmiş filan diyordu
Evlilik konusunu hep o açtı
Neyse sildim her yerden umarım havası söner
İyi yapmışsın
boş ver
En azımdan yol yakınken öğrenmişsin ne olduğunu
Tamam da havası sönmüş müdür
Sönmüştür ama artık umrunda olmasın
O kadar narsist ki döneceğini sanmam
Söneceğini
Sönmezse kendi bilir senden uzak Allah’a yakın olsun
Kendini çok yukarıda görüyorsun herhalde
Ben görsem teklifi ben etmezdim
O görüyor
Teklif ettin ama demek ki beğenmiyor ya da istemiyor. Olamaz mı? İlla teklif ettin diye kabul mü etmek zorunda?
Tamam da zamanımı neden çalıyor
Niyetimi anladı dimi teklif etmişim
İstemiyorsa ya ben istemiyorum diyebilir
Sildim her yerden zaten ama bi şey diyemedim ya içimde kaldı
Tamam komiserim kızma. Ama içinde kalmasın bence direk yüzüne söyle, madem istemiyorsun soğuk yapmak yerine adam gibi istemiyor de diye
Yüzüne göremem farklı şehirlerdeyiz çünkü
O zaman kaldır engeli ara. İçinde kalıp köpüreceğine
Engelli deği ki
Tamam ara işte. Boşu boşuna kendine stres yapıyorsun
Ne diyim birden durduk yere
Olmaz ki yapamam öyle çirkef değilim
😃
Mesajda mı söylesem ki
Mesajda söyleme. Kocaman insansın. Düşündüğünü dile getir susma. Teklif edebilecek kadar harbiysen bunu da yapabilirsin bence
Mesajda kendimi daha iyi ifade edebiliyorum çünkü
Peki madem öyle yap. Ama cevap vermezse daha çok delireceksin bunu da unutma
Anlasın da nasıl biri olduğunu
Yani inanlar çok garip
Onun yüzünden benle evlenmek isteyen 180 sarışın yeşil gözlü bekçiyi reddettim
Ama bekçi de öncesinde biraz flört etmek istiyordu
Bi de bekçi hayatı hızlı yaşamış anladın mı ne demek istediğimi
Benim de elime erkek eli değmedi sayılır
Yani bunu geçtim her insan hata yapar tolere edebilirdim bekçiyi ama çok yoruyordu beni zaten meslek çok yorucu bi de bekçinin dırdırını mı çekicektim aşırı baskın bir karakterdi filan
Ha sen flört olmadan direk evlenmek istiyorsun. Adamın kaçması normal 😂
Sen niye ettin o etsin
Bekleyemeden tez canlıyım çok
Bana et
Aynen