Çoğu zaman baş edemiyorum. Sadece ortak arkadaş vasıtasıyla ya da başka bir bahane ile yaklaşıp tanıyınca anlıyorlar. En basitinden okul zamanında ilk haftalarda kimse yanaşmıyordu sonra sınıfa bir konu hakkında soru sormuştum sürü gibi gelmişlerdi. Adımı senin atman lazım yani
Fenasın başa belasın 😂 benim kız arkadaşlar da gittiğim her ortamda dikkat çekiyordum diye benle aralarını sudan sebepten kestiler hep. Halbuki birine bile bakmışlığım yoktu
Aynen öyle oluyor herkes istiyor bir iyi kendileri olsun lan çakallar her zaman iyi vardır benden de iyisi vardır senden de ondan da.. ama bunlar hasetlik yapıyorlar 😀 biz öyle değiliz işte.
Ön yargıları kırmaya gerek yok görülen köye kılavuz istemiyorlar. Ya göründüğün gibi olacaksın ya da öyle görünmeyeceksin demişler... Keşke saf biri olsaydım da çok gol yeseydim. İyi geceler bakalım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Egolu kendini beğenmiş kişiler Dubai zengini ve dünya yakışıklısı olsa çekilmez
Ego yok dış görüntü egolu kibirli gibi buna ne diyeceksin peki?
dış görünüş ilk izlenimi yaratır evet ama bu gibi durumu kendim çok yaşadığım için konuşmadan kesin yargıya varmam
Anladım.. peki ne yapmam lazım sence yani sen nasıl baş ediyorsun görüntü ile comar olsam da ben buradayım diyorum.
Çoğu zaman baş edemiyorum. Sadece ortak arkadaş vasıtasıyla ya da başka bir bahane ile yaklaşıp tanıyınca anlıyorlar. En basitinden okul zamanında ilk haftalarda kimse yanaşmıyordu sonra sınıfa bir konu hakkında soru sormuştum sürü gibi gelmişlerdi. Adımı senin atman lazım yani
Ben bir kere adım atarsam çok flört ederim 😂
Bu sana bağlı 😅 ben hiç izin vermedim mesela
Bana bağlı bende bağlıyorum kendimi flört etmemek için yoksa kimseye bir tane bir şey bırakmam reel de 😂
Yahu birazda diğerlerine bırak 😂
Onlar beni kıskanıyor ben kimseyi kıskanmiyorum ama? Bana özenen çok ama ben gibi olamıyorlar akıllı uslu yani yaramaz 😂😂😂
Fenasın başa belasın 😂 benim kız arkadaşlar da gittiğim her ortamda dikkat çekiyordum diye benle aralarını sudan sebepten kestiler hep. Halbuki birine bile bakmışlığım yoktu
Aynen öyle süpersin... Bak benim gibi olan anca anlar beni böyle 😊😊 boş ver boş insanları seni çekemeyen kişilerle muhatap olma bile kudursunlar
Umursamadıkça kuduruyorlar zaten
Aynen öyle oluyor herkes istiyor bir iyi kendileri olsun lan çakallar her zaman iyi vardır benden de iyisi vardır senden de ondan da.. ama bunlar hasetlik yapıyorlar 😀 biz öyle değiliz işte.
Sadakatsizse, sürekli yalan söylüyorsa, karşısındakini küçük görüyorsa, vicdani değerlerden yoksunsa gibi gibi
Peki kişiden kişiye hareket edip nabza göre şerbet uyguluyorsa? Sevdiği kadına sadakatli ise doğru kadına ölürse?
Bana da sonrasında nabza göre şerbet verip vermediğini bilemeyeceğim için güvenemem
Siz saf birini arıyorsunuz galiba hanımefendi kusura bakmayın da siz de cakalsiniz.
Herkese mavi boncuk dağıtmayan erkek saf erkek mi?
O yüzden zaten takıldığınız kişilerde hayır yok 😂 herkese mavi boncuk dağıtan saf erkek olamaz zaten bunu sen iyi bilirsin.
Valla hangi kadına kızdınız da hıncını benden çıkarıyorsunuz anlamadım ama her görüşe saygı duymayacaksanız soru paylaşmayın
Senin de aynı şekilde her cevaba saygın olmalı sana kötü bir şey demedik dobra dürüstce söyledik alınma yani çocuk değiliz.
Farkındaysanız sizin şahsınıza ait bir şey söylemedim, alınmadım da. Ön yargılarınızı kırmanızı temenni ediyorum. İyi geceler 😇
Ön yargıları kırmaya gerek yok görülen köye kılavuz istemiyorlar. Ya göründüğün gibi olacaksın ya da öyle görünmeyeceksin demişler... Keşke saf biri olsaydım da çok gol yeseydim. İyi geceler bakalım.
Kız muhabbeti 👌
Net tartışmasız kırmızı çizgim kesinlikle.
Hayvansever değilse asla imkanı yok
Hayvan severim ama arada sırada iyi mi bu
Tabi yatıp kalkmasına gerek yok eziyet etmesin. Aç susuz olan hayvana başını çevirip gitmesin yeter
Duyar kasmak için o yardımı yapmam zaten içimden geldiği için yaparım. Peki bunlar haricinde örnek verir misin.
Çapkınsa uzaklaşırlar.
İlgisizlik yeterli bir sebep
Ergense
Bunun dışında?
Örnek verirsen sevinirim
Gereksiz tripleniyosa. Laf kalabalığı yapıp kendini başka icraati yoksa
Anladım.. bu kadar mı
Çok var ornek vermişler zaten
Tamam nurum