Aşk İlişkileri Sitede gözünüzün kaydığı, tanışmak istediğiniz biri var mı yoksa yok yahu burada ne işim olur mu diyorsunuz? anonimdekim Takip Et Bilge Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Gözleriniz kayıyor, zihniniz görüşlerini merak ediyor, yazsam mı acaba diyorsunuz veya kendine gel, burası KS, saçmalama mı diyorsunuz? Hangisi? Güncellemeler+1 yıl Neden bu sitedesiniz eyyy KS nin üyeleri Sitede gözünüzün kaydığı, tanışmak istediğiniz biri var mı yoksa yok yahu burada ne işim olur mu diyorsunuz? Cevapla İş Soruları Site Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Xxxxx2295 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Şahsen can sıkıntısından sadece soru cevaplamak için buradayım. 0 1 Yorumla anonimdekim +1 yıl En güzeli, mis. Yorumla
Cowgirlahyou Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl Eğlenmek için burdayım ama merak ettiğim biri var 0 42 Yorumla anonimdekim +1 yıl Etiket yapsana kovboy kız :D Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Olmaz bütün büyü bozuluur Yorumla anonimdekim +1 yıl Olur olur, tekrar büyü yaparsın bozulursa ahahah Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Ahahha yok ben biraz daha bakıcam belki o bozar büyüyü Yorumla anonimdekim +1 yıl Büyünün bozulmasını istiyor musun peki kovboy kız? Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Evet isterim ama hiç beklemediğim bir anda Yorumla anonimdekim +1 yıl Peki çocuğun büyüden haberi yoksa n'olacak? Haber etsene büyü yaptığını Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Sanırım oldu haberi Yorumla anonimdekim +1 yıl Söyledin mi yoksa? Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Hayır söylemedim ama dolaylı yoldan söylemiş olabilirim Yorumla anonimdekim +1 yıl Nasıl söylemiş olabilirsin ki Yorumla anonimdekim +1 yıl Dolaylı yoldan** Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Yani o anlar heralde Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Anlamazsa yazarım kjdhsjk Yorumla anonimdekim +1 yıl Diyorsun... Ama yazarsan büyüyü bozmuş olacaksın. Bunu gerçekten ister misin? Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl O bozmuyorsa ben bozarım Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Sonsuza kadar bekleyemem Yorumla anonimdekim +1 yıl Sen biraz yükselmiş gibisin bence, sakin ol Yorumla anonimdekim +1 yıl Bence çocuğun bir şeyden haberi yok Yorumla anonimdekim +1 yıl Büyüyü nasıl bozacaksın peki Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Hahahah hayır yükselmedim Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Tabiki var haberi Yorumla anonimdekim +1 yıl Şştt kovboy kız, naptın bu büyü işini Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl O bozdu büyüyü Yorumla anonimdekim +1 yıl Hadi be, naptı çocuk, nasıl anlamış? Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Hahah bilmiyorum ya kendisi yazdı “iyi geceler:)” diye Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Ona sormak lazım Yorumla anonimdekim +1 yıl Vay, hissetmiş demek ki çocuk... E, sen naptın? Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Bende ona “iyi geceler : )” yazdım o kadar Yorumla anonimdekim +1 yıl Hepsi bu mu? Geç ise muhtemelen çocuğun uykusu vardır, yarıda kalmasın diye yazmamıştır. Yorumla anonimdekim +1 yıl Vay be kovboy kız ahaha nasıl bir çocuk bu, merak ettim bak Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Evet büyük ihtimal uykudan dolayı, bilemicem Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Hahah evet bende merak ediyoruum Yorumla anonimdekim +1 yıl Sen kolay kolay da beğenen biri değilsin ki, dışarıdan nasıl birine benziyor ki sende merak uyandırdı bu dediğin çocuk? Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Buradaki insanlardan biraz farklıyım bundan dolayı farketmiş olabilir Yorumla anonimdekim +1 yıl Özneler karıştı. Soruyu bir daha oku kovboy kız :D Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Hahahah ondan bahsettin aklım karıştıı Yorumla anonimdekim +1 yıl E cevap vermedin ama Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Sanırım o da seçici en azından öyle yazmış ve burdaki sorulara verdiği cevaplar herkesten farklı ve samimi. Merak ediyorum gerçek hayatta da burdaki cevaplar gibi böyle mi Yorumla anonimdekim +1 yıl Kendine saygısı var demek ki... Sen şu çocuğun linkini versene bi' merak ettim, sen böyle yazdığına göre... Yorumla Cowgirlahyou +1 yıl Gerçekten veriyim mi? Yorumla anonimdekim +1 yıl Yani istiyorsan ver tabii, sana bıraktım Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Evet biri var, sen 0 15 Yorumla anonimdekim +1 yıl Tanışmak için mesaj atmak yerine neden gizlisin peki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sana mesaj atmaya haya ederim. O yüzden gizliyim 🤗 Yorumla anonimdekim +1 yıl Anladım, Allah gönlüne göre hayırlısını versin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen burdan birileriyle tanışıyor musun? Çok şaşırdım. Görüşlerin hiç öyle değil gibiydi Yorumla anonimdekim +1 yıl Belirli bir seviyede ön yargıyı bırakıp tanımaya değer biri varsa tanıyorum, kendimi tanıtıyorum. Yorumla anonimdekim +1 yıl Bu niyetin görüşlerimle çeliştiğini düşünmüyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Senin meslek ne? Tahmin edeceğim. Mutfakta başarılı birisine benziyorsun? O alanda olabilir misin? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Konu ne ara buraya geldi bilmiyorum 🙂 Yorumla anonimdekim +1 yıl Mutfakta bir şey yaparım ama o alanda değilim Yorumla anonimdekim +1 yıl bir şeyler* Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hangi alandasınız Yorumla anonimdekim +1 yıl Grafik tasarım, sosyal medya alanları Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İşinizde daima muvaffak olmanız dileğiyle. Sizi çok beğeniyorum. Çok efendi, dürüst, temiz birisne benziyorsunuz. Hiç degişmezsiniz inşallah Yorumla anonimdekim +1 yıl Allah razı olsun, çok teşekkür ederim, inşallah Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Amin, cümlemizden. Rica ederim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Şahsen can sıkıntısından sadece soru cevaplamak için buradayım.
En güzeli, mis.
Eğlenmek için burdayım ama merak ettiğim biri var
Etiket yapsana kovboy kız :D
Olmaz bütün büyü bozuluur
Olur olur, tekrar büyü yaparsın bozulursa ahahah
Ahahha yok ben biraz daha bakıcam belki o bozar büyüyü
Büyünün bozulmasını istiyor musun peki kovboy kız?
Evet isterim ama hiç beklemediğim bir anda
Peki çocuğun büyüden haberi yoksa n'olacak? Haber etsene büyü yaptığını
Sanırım oldu haberi
Söyledin mi yoksa?
Hayır söylemedim ama dolaylı yoldan söylemiş olabilirim
Nasıl söylemiş olabilirsin ki
Dolaylı yoldan**
Yani o anlar heralde
Anlamazsa yazarım kjdhsjk
Diyorsun... Ama yazarsan büyüyü bozmuş olacaksın. Bunu gerçekten ister misin?
O bozmuyorsa ben bozarım
Sonsuza kadar bekleyemem
Sen biraz yükselmiş gibisin bence, sakin ol
Bence çocuğun bir şeyden haberi yok
Büyüyü nasıl bozacaksın peki
Hahahah hayır yükselmedim
Tabiki var haberi
Şştt kovboy kız, naptın bu büyü işini
O bozdu büyüyü
Hadi be, naptı çocuk, nasıl anlamış?
Hahah bilmiyorum ya kendisi yazdı “iyi geceler:)” diye
Ona sormak lazım
Vay, hissetmiş demek ki çocuk... E, sen naptın?
Bende ona “iyi geceler : )” yazdım o kadar
Hepsi bu mu? Geç ise muhtemelen çocuğun uykusu vardır, yarıda kalmasın diye yazmamıştır.
Vay be kovboy kız ahaha nasıl bir çocuk bu, merak ettim bak
Evet büyük ihtimal uykudan dolayı, bilemicem
Hahah evet bende merak ediyoruum
Sen kolay kolay da beğenen biri değilsin ki, dışarıdan nasıl birine benziyor ki sende merak uyandırdı bu dediğin çocuk?
Buradaki insanlardan biraz farklıyım bundan dolayı farketmiş olabilir
Özneler karıştı. Soruyu bir daha oku kovboy kız :D
Hahahah ondan bahsettin aklım karıştıı
E cevap vermedin ama
Sanırım o da seçici en azından öyle yazmış ve burdaki sorulara verdiği cevaplar herkesten farklı ve samimi. Merak ediyorum gerçek hayatta da burdaki cevaplar gibi böyle mi
Kendine saygısı var demek ki... Sen şu çocuğun linkini versene bi' merak ettim, sen böyle yazdığına göre...
Gerçekten veriyim mi?
Yani istiyorsan ver tabii, sana bıraktım
Buradan olmaz yine büyük konuşmayayım 😂
Evet biri var, sen
Tanışmak için mesaj atmak yerine neden gizlisin peki
Sana mesaj atmaya haya ederim. O yüzden gizliyim 🤗
Anladım, Allah gönlüne göre hayırlısını versin
Sen burdan birileriyle tanışıyor musun? Çok şaşırdım. Görüşlerin hiç öyle değil gibiydi
Belirli bir seviyede ön yargıyı bırakıp tanımaya değer biri varsa tanıyorum, kendimi tanıtıyorum.
Bu niyetin görüşlerimle çeliştiğini düşünmüyorum
Senin meslek ne? Tahmin edeceğim. Mutfakta başarılı birisine benziyorsun? O alanda olabilir misin?
Konu ne ara buraya geldi bilmiyorum 🙂
Mutfakta bir şey yaparım ama o alanda değilim
bir şeyler*
Hangi alandasınız
Grafik tasarım, sosyal medya alanları
İşinizde daima muvaffak olmanız dileğiyle.
Sizi çok beğeniyorum. Çok efendi, dürüst, temiz birisne benziyorsunuz. Hiç degişmezsiniz inşallah
Allah razı olsun, çok teşekkür ederim, inşallah
Amin, cümlemizden.
Rica ederim