Sitede gözünüzün kaydığı, tanışmak istediğiniz biri var mı yoksa yok yahu burada ne işim olur mu diyorsunuz?

Gözleriniz kayıyor, zihniniz görüşlerini merak ediyor, yazsam mı acaba diyorsunuz veya kendine gel, burası KS, saçmalama mı diyorsunuz? Hangisi?
Güncellemeler
+1 yıl
Neden bu sitedesiniz eyyy KS nin üyeleri
Sitede gözünüzün kaydığı, tanışmak istediğiniz biri var mı yoksa yok yahu burada ne işim olur mu diyorsunuz?
Cevapla