Gündüzleri mesaj atmayan erkeğin bu dedikleri dsizce doğrumu?

Ben safım her şeye inanıyorum bide siz bakın sizce doğrumu söyledikleri?

Gündüzleri bana mesaj atmıyor, çalışıyorum ve İnternetim yok diyor, eve gelir gelmez sana mesaj atmak için uygulamaya giriyorum diyor, 1.30 gibi mesajıma yanıt veriyor, ve fotoğrafçıda çalışıyor bende mesaja bakmadığını söylüyorum benim bi suçum yokken bana niye engel atıyorsun diyor bende seni iyi biri sanardım diyor manipüle ediliyormuşum gibi hissediyorum iyice şüpheci oldum
Gündüzleri mesaj atmayan erkeğin bu dedikleri dsizce doğrumu?
Cevapla