Bir kızım ve bir kıza aşık oldum ve o kız da bana aşıktı ve beni reddetti ne yapmaliyım?

Şimdi benim bir arkadaşım vardı kız asexim diye geziyordu bende ondan hoşlandım sonra biz baya romantik anlar yaşadık o da beni seviyordu ben itiraf ettim o da itiraf etti biz baya romantiktik ve ona çıkma teklifi ettim ve arkadaş kalalım dedi... Kalbim acıyor ne yapmalıyım onu anlamak istiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada kızla öpüştü yani o öptü sonra gitti... Aşk hayatımı-
Bir kızım ve bir kıza aşık oldum ve o kız da bana aşıktı ve beni reddetti ne yapmaliyım?
Cevapla