Bir çocuktan hoşlanıyordum arkadaşım da ondan hoşlandığını söyledi?

ben genelde bu tarz hoşlantıları arkadaşlarıma direkt söylemem çünkü bazen sonrasında sadece beğendiğimi ve bir hissim olmadığını fark ediyorum. söylesem ve sorduklarında "artık hoşlanmıyorum" desem adım şıpsevdiye çıkacak. neyse işte yine böyle bir durum oldu birinden hoşlanmaya başladım. ama bu kez çocuğun da bana ilgisi olduğu belliydi. arkadaşım yanımdayken çocukla göz gözeyiz ve ben mutluluktan ölücem neredeyse bi anda arkadaşım "ya söylemiyim diyordum ama bu çocukla çok bakışıyoruz baksana sürekli bana bakıyor" dedi. gülerek anlattı bunu. sonra hoşlandığını söyledi bi anda. ben ne diyeceğimi bilemedim en yakın arkadaşım istese ciğerimi veririm. hal böyle olunca çocuktan da onun bulunduğu ortamlardan da kaçmaya başladım. ama ister istemez denk geliyoruz ve çocuk gözlerini kaçırmadan bana bakıyor. asıl olaysa çocuğun bana bugün ansızın "nefret eder gibi bakıyorsun bana" diye mesaj atması... ne cevap yazabildim ne görüldü atabildim ne arkadaşıma söyleyebildim ben napıcam
Bir çocuktan hoşlanıyordum arkadaşım da ondan hoşlandığını söyledi?
Cevapla