Kızlar ne zaman kanka derler? Kanka dediklerinde bu her zaman arkadaş olarak gördükleri anlamına mı gelir?

Yakın sayılabilecek bir arkadaşım var. Çok sık görüşmüyoruz ama geçenlerde bir iki defa baş başa buluştuk. Buluşmalar sırasında, yazışırken vs bana sık sık kanka diyor. Benim merak ettiğim acaba ikimiz olur muyuz diye hiç düşünmedi ve genel olarak insanlara kanka dediği için bana da mı diyor? Yoksa biz olur muyuz diye gerçekten düşündü ve beni arkadaş olarak görmeye karar verdi ve o yüzden mi kanka diyor? Bir de genel olarak ilgili gözüküyor yani ne biliyim geçen bir ara buluşuruz yaa diye farazi konuşmuştum, unutmamış yazmış ne zaman görüşüyoruz diye, çok tatlısın kanka diye de yazdı geçen. Bazen hoşlanıyor olabilir gibi geliyor ama öyleyse de neden kanka diyor?
Kızlar ne zaman kanka derler? Kanka dediklerinde bu her zaman arkadaş olarak gördükleri anlamına mı gelir?
Cevapla