Kadınlar erkekler beğeniyor diye mi böyle aşık giyiniyorlar?

Ya mesela denizde bir kız bikini giymiş üçgen kesim onu da alıp yukarı çekmiş bikini araya kaçmış popo yanakları ortada kocaman, ya bence bu her dinde ayıp bir olay.
Neyse demek istediğim bu neden yapılır mesela erkeklerin kalçaya ilgisi yüzünden mi?
Hani bikini giymek ok ama onu eliyle araya kaçırmak onu da geçtim poponun bu kadar çıplak gözükmesi kadınları utandırmıyor mu biz erkek olarak belimiz açılsa hemen utanıp kapatıyoruz.
Kadınları bu konuda hiç anlamıyorum aşırı hassas gibi davranıyorlar mahrem konusunda ama denize gelince olabildiğince soyunuyorlar. Dışarda da öyle gerçi
Kadınlar erkekler beğeniyor diye mi böyle aşık giyiniyorlar?
Cevapla