Adını koymasını istedim yok olmaz diyor ama eskisine mesaj atıyor bu nedir?

Dün biz konuşuyorduk ve adını koymam zaten anlık istiyorum dedi. Ve bu gece çevrimiçi oluyormuş whatsappta. Benimle ordan konuşmuyordu. Meğersem benden önceki flörtü buna mesaj atmış. Bu demişki istediğim sendin olmadı. arada mesafeler var yurt dışına gidecem. Ama istediğim sensin demiş kıza. Fikrin değişirse ben burdayım demiş. Yani ne yapmaya çalışıyor şimdi?
Adını koymasını istedim yok olmaz diyor ama eskisine mesaj atıyor bu nedir?
Cevapla