18 yaşındayım ve +40 kişilerle beraber oluyorum, abes bir durum mu?

18 yaşındayım ve genelde +40 kişilerle kişilerle beraber oluyorum sizce abes bir durum mu
18 yaşındayım ve +40 kişilerle beraber oluyorum, abes bir durum mu?
Cevapla