Benim ahımı alıp üstüne sözlendi yuva kuruyo? Ben nolcam?

Ben onu sevdim. Umut verdi gitti. Yinede silmedi numarami onu. sevdigimi bildigi halde.. hikayelerime bakti hep. Sözlüykende. Simdi yeni silmis sanirim numarami son gorulmeyi goremiyorum cunku.
Sizce sadik bir eş mi? Nuamrami sildi sonucta artik ama niye nisanliyken basta bakmaya devam ediyodu silmiyodu?
Bur yandan diyorum sadik yinede sildi beni. Bir yandan diyorum madem. sevmiyodun niye daha once silmedin hep bakmaya devam. ettin ozaman bi anlami mi vardi?
BEN OKADAR UZGUNKEN NASIL O YUVA KURUYO? NASIL MUTLULUGU HAKKETMEDI KI? bana yaptiklari ne olcak
Benim ahımı alıp üstüne sözlendi yuva kuruyo? Ben nolcam?
Cevapla