Eşim doğuma kardeşlerimin gelmesini istemiyor, ne yapabilirim?

Arkadaşlar durum şöyle ki, iki ay sonra inş bir bebeğimiz olacak. Ailem yaklaşık 800km uzakta. Annemi gelmeye ikna ettim, 1 ay kadar kalmayı planlıyor. Fakat dün kız kardeşimle uçak biletlerini konuşurken, eşim, aynı anda gelmelerinin iyi olmayacağını, ozaman evin çok kalabalık olacağını söyledi (haksız da değil, ev 60m2). Bugün de erkek kardeşim, doğuma herkes gelecek ya zaten diye öyle bir laf attı, bende herkes gelemeyecek sanırım dedim (kendi iş yerimiz olduğu için annem de kız kardeşimle aynı anda yanıma gelemeyeceklerini söylemiş). Velhasıl, çocuk, ben gelmek isterim ama dedi. Bende dönem tatiline denk getirebiliyorsan buyur gel dedim.
Eşim ciddi ve kırıcı bakışlarıyla yanıma gelip, insanları neden davet ettiğimi, tutamayacağım sözler vermememi söyledi. Kalbim okadar kırıldı ki. Çoğunlukla kendi kendine hallolur zaten bu tür meseleler. Ama annemi muhtemelen ya babam ya da erkek kardeşim getirecek. Babam getirse, babamı da mı eve almayacağız yani? İnsanlar 8 saatlik yolu gelmeyi kabul etmiş, ben kendi aileme kapımı mı kapacağım, eşim sizi istemiyor diye? Kalbim çok yaralandı. Ne yapabilirim?
Eşim doğuma kardeşlerimin gelmesini istemiyor, ne yapabilirim?
Cevapla