Sevgiliniz ile telefonda görüntülü konuşuyor musunuz?

Karşılıklı yaptık yani d. uş daydi, o bana bakıp eli. yle yaptı, çünkü başka bişey izleyip yapm. asını istemiyorm bu daha kötü geliyor bana. sizce çok mu kötü bişey bu, bilemiyorum ilk kez yaşıyoruz bunları belki kötü yorum yapıp hakkımda kötü düşünebilirsiniz ama sandığınız Gibi değilim beni bir ben biliyorum. İnsanoğlu çok değişik bir varlık, kelimelerimi ifade edemiyorum cidden şimdiden kötü yorum yapmayın rica ediyorum.
Sevgiliniz ile telefonda görüntülü konuşuyor musunuz?
Cevapla