Selamlar.. Sevdiğin kişiye sürekli temas edebilmek ya da onu sürekli hissedebilmek için onun bir şeyi olman mümkün olsaydı, ne olurdun? Hayal gücünüzü keşfetmek keyifli olacak😄🤘🥂
Ben birine aşıksam ve o beni sevmiyorsa bu bana eziyetten başka bir şey olmaz. Hele hele onu başka biriyle mutlu olduğunu görme düşüncesi beni mahvederdi sanırım. Yanlış anlama seviyorsam onu elbette mutlu olmasını isterim. Yuvasını kursun mutlu olsun ama onu bir başkası ile sürekli görmeye dayanamam. Bu yüzden uzaklaşır ve hayatından çıkardım.
Damarındaki kanın olmak isterdim. Soluduğun hava olmak isterdim. İçtiğin alkol kanına karışmak için, içtigin sigara ciğerine dolmak için. Yürüdüğün yol olmak isterdim düşersen tutmak için. Güneşin olmak üşüdüğünde ısıtmak için, rüzgar olmak içini ürpertmek için, yüzüklerin olmak hep yanında olmak için 🖤
Nefes al ve beni çek içine hadi Gözlerimizi kapatıp dans edelim hadi Yak ne kadar ay varsa bu gece Kalmazsa gücümüz aşk yıkılır tepemize Bu eve iki deli dar gelir Tutkumuz alev alev (alev alev) ikimizi sarabilir Sırıtır arzuların yüzüme baka baka Aç müziğin sesini, yaklaş bana! 🖤🖤🖤
İçtiğin su olmak isterdim diline dudağına yapışıp.. Rakına buz olmak isterdim, üşüdüğünde ateşin olmak isterdim, uyuduğun zaman üzerini örten battaniyen olmak isterdim, parfümün olmak isterdim tenine sinmek için.. 🖤🖤