Arkadaşlar 1 ay sonra nişanım var ama içim yanıyor, neden böyle oluyor?

Yani 3 yıldır birlikteyiz bana bir sadakatsizliğini görmedim sadece ayrıldığımızda ikimizinde hayatına başka biri girdi onun dışında bir yanlışını görmedim ama böyle içime sinmeyen birşeyler var her şey 4 4lük olsun istiyorum ve bu da beni çok yoruyor. Yani içim böyle sevinmiyor sanki çok seviyorum çok aşığım çok emek verdik bana karşı baya ilgili ama niye böyle oluyor?
Arkadaşlar 1 ay sonra nişanım var ama içim yanıyor, neden böyle oluyor?
Cevapla