Sen onunla iletişim kurmazsan, o geleceği varsa kesin gelir. Ama iletişim kurarsan geleceği varsa da gelmez. Seni basit birisi olarak görür anladin mi? Hiçbir şekilde iletişim kurma onunla
Ama pislik açılmadan önce arkasını çevirir gözlerime bakardı benimle yüzü gülerek konuşuyordu yardım ediyordu bana falan elini elime değdiriyordu falan
Açılmak senin tercihin ve iyi hissettiğin için öyle yaptın. Ona saygı duymak düşerdi ama duymamış. Sen çok zarif bir kızsın. Ben her şekilde saygı duyuyorum sana ❤️🍫🌹
Bu yaptığın yorumun sağ üst gosesinde 3 nokta var ya ona dokun. Gizlenme yazar ona dokununca gizliden çıkarsın. Ama onu yapacağında, bu yorumlara dokunma, yani bu yaptığın yorumu açık halde 3 noktaya dokunursan farklı seçenek çıkar
Kızlar Ne Diyor
Annemin bir lafı vardır eri olan ağlıyor ersiz ağlıyor diye
Doğru demiş, annene sor bakalım babanı gerçekten seviyor muymuş? Peki senin var mı sevgilin
Hiç olmadı olmasında
Olsun bence. Konuşmak ister misin benimle
Yok ama bunun için ağlamam 😄
Sevgilinin olması lazım, birseyleri paylaşmak güzel değil mi sence?
Yorucuuu
Yaş 27 mi cidden
Evet 😁
😬😬😬😬
Yakaladım seni 😂
What dedin gülüm 😄
What didin y*rragi yedin 😬
Çok ayıp 😂
Ayıp yatakta olur, üstünü kapatınca kaybolur 😬 sen benimle konuşsana biraz msjdn
Üstünü kapatında yaptığın şey değişiyo mu hım😄
Yaptığın şey değişmez tabi. Değişmesin de zaten. Sen ol da önemli değil 😬
Ee cvp vermiyon?
Sevdiğim var ama red yedik aga
Niye ki
Bana o gözle bakmamış hiç
Hiç o duyguları hissetmemiş bana karşı
Anladim. O zaman bu konuyu kapat ve onunla Bir daha görüşme
Kapattım zaten görüşmüyorum yazmıyorum
Uzak duruyorum mecbur
Uzun süre böyle devam edersen. Kendiliğinden gelir sana.. gelmezse de yapacak bişey yok
Yani dershaneden biriydi o da bitti zaten numarası var tek gelir mi bilmiyorum
Sen onunla iletişim kurmazsan, o geleceği varsa kesin gelir. Ama iletişim kurarsan geleceği varsa da gelmez. Seni basit birisi olarak görür anladin mi? Hiçbir şekilde iletişim kurma onunla
Vazgeçtim ondan gelmeyeceğine adım kadar eminim zaten sevmiyor sevmeyen insan gelmez
O belli olmaz. Sen yine de bir süre bekle 2 3 ay kadar. Ama bu arada hiç iletişime gecme onunla. Daha sonra kes ümidi
Yok konuşmam zaten
Açıldığımdan beri yazmıyorum umursamıyorum onu
En iyisini yapıyorsun. Sen karakteri sağlam kızsın. Takdir ettim senim
Açıldım diye egolanmaya başladı durduk yere sınıfta ben varım diye kaçmalar falan
Son görülmesini kapatmalar
Uğraşma o zaman salla gitsin.
Sonra hoca mesaj attırmıştı derse gelsin diye mecbur mesaj attım aradım hoca dedi diye onda da açmadı mesaja da bilerek sonraki gün baktı
Efendi bi tip ama havalanmaya başladı hemen
Sevdiğim adam böyle miydi diye kendimi sorguladım resmen ya
Sen doğru olanı yapıyorsun onu ipleme
Ama pislik açılmadan önce arkasını çevirir gözlerime bakardı benimle yüzü gülerek konuşuyordu yardım ediyordu bana falan elini elime değdiriyordu falan
Bu arada teşekkür ederim 😊
Açılmak senin tercihin ve iyi hissettiğin için öyle yaptın. Ona saygı duymak düşerdi ama duymamış. Sen çok zarif bir kızsın. Ben her şekilde saygı duyuyorum sana ❤️🍫🌹
Gerçekten çok teşekkür ederim ☺️ iyi ki varsın
🌹🍫 gizliden çıksana arkadaşım olmani istiyorum.
Gizliden çıkmayı bilmiyorum ki
Bu yaptığın yorumun sağ üst gosesinde 3 nokta var ya ona dokun. Gizlenme yazar ona dokununca gizliden çıkarsın. Ama onu yapacağında, bu yorumlara dokunma, yani bu yaptığın yorumu açık halde 3 noktaya dokunursan farklı seçenek çıkar
Sağındaki 3 nokta
Tıkladım oldu mu
Olmadıysa kullanıcı adımı yazayım
Yok yok oldu ben yazdım sana mesaj... simdi tekrar aynısını yapıp kendini gizleyebilirsin.
İkisi de yok 😪
Neden? Istemiyon mu
Birini sevebilicek bi ortamda değilim henüz
Ortam? Nasıl yani
Evdeyim
Konusalim mi azcık
Ne gibi
Ozel
Ok..
Ekledm
İkisi de yok
Neden ki istemiyor musun
Evet istemiyorum
Yoksa hemcinslerinden mi hoşlanıyorsun
Ne alaka ya 😂 Karşı cinsten hoşlanıyorum ama şimdilik istemiyorum
Seni seniii.. yazdım sana ozlden cvo versene