Sevgilimi farkında olmadan aldattım itiraf edeyim mi yoksa gizli kalması mı lazım?

Sevgilimin ikiz kardeşi var. Ailesiyle zaten tanışmıştık nadiren kaldığım bile oluyor. Neyse bende sevgilimde erken kalkarız aslında, kardeşi öğlene kadar uyur mesela. Mutfakta sabah erkenden görünce ben sevgilim diye arkadan yaslandım sabah olayı erkekte de malum bide arkadan dayanıp bide sol elimle göğüslerine sağ elim göbeğinde günaydın aşkım demiştim 😔 Enişte yavaş ben... Diyince afalladım. Bir sürü özürler diledim bilmiyordum dedim. Üzüldü kız kardeşi ama kardeşine benzetmeme hak verdi. Onunda sevgilisi var bide. Hem sevgilimin hemde özellikle kardeşinin yüzüne bakmaya utanıyorum. Söylemedi ama ben çok pişmanım. Sabahlamış ondan erkenden gördüm zaten yatmaya gidecekmiş bir şeyler yiyip. İstemsiz kardeşini taciz ettiğime mi yoksa bilmeden aldattığıma mı yanayım. Çok pişmanım ama bilmiyordum arka dönük olunca bide zaten tipler aynı sesleri değişik karakterler değişik sadece. Sevgilime anlatasım var ama bırakır diye korkuyorum en çokta abla kardeş araları bozulur diye korkuyorum. Ama bilerek kasıtlı yapmadım bunu ben sevgilim sanmıştım onu napayım sizce? Kardeşi de beni her görünce yüzü düşüyor 😔
Sevgilimi farkında olmadan aldattım itiraf edeyim mi yoksa gizli kalması mı lazım?
Cevapla