1.5 senedir beraberdik ama Mayıs başında ayrıldık bende o günden beri her türlü sosyal hesabımı sildim wpde de son görülmeyi acil bıraktım en son 18 Mayıs 😂
Ayın 9 unda doğum günümdu ayın 10undan beri hergun arıyor ama mesaj atmıyor sadece arıyor hemde birkaç defa sürekli.
Sizce şu an neden arıyor?
Kimse yok hayatında olmadığını da biliyorum çünkü başka başka hesaplardan hep stalkladim😂
Sizce pişman olmuş mu?
Ayın 9 unda doğum günümdu ayın 10undan beri hergun arıyor ama mesaj atmıyor sadece arıyor hemde birkaç defa sürekli.
Sizce şu an neden arıyor?
Kimse yok hayatında olmadığını da biliyorum çünkü başka başka hesaplardan hep stalkladim😂
Sizce pişman olmuş mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer