23 gündür ortada yoktum aslında ayrıldık da ama şimdi neden arıyor ki?

1.5 senedir beraberdik ama Mayıs başında ayrıldık bende o günden beri her türlü sosyal hesabımı sildim wpde de son görülmeyi acil bıraktım en son 18 Mayıs 😂
Ayın 9 unda doğum günümdu ayın 10undan beri hergun arıyor ama mesaj atmıyor sadece arıyor hemde birkaç defa sürekli.
Sizce şu an neden arıyor?
Kimse yok hayatında olmadığını da biliyorum çünkü başka başka hesaplardan hep stalkladim😂
Sizce pişman olmuş mu?
23 gündür ortada yoktum aslında ayrıldık da ama şimdi neden arıyor ki?
Cevapla