Kocamla akşam yemeğinde kavga ettim yemeği bırakıp çekip gitti hata mı ettim?

Eşimle yemeğe oturduk. Çok mutlu geldi. beni öpüp oturdu sofraya yine döktürmüşşün Hatun dedi ama şu çenemi yine tutmadım. Bir arkadaşımın düğünü ile alakalı konuştuk. Aklıma bizim düğünde ki eksikler geldi annesine ve eşime karşı eleştirilerimi söyledim biraz devam edince "siz Zaten neyi becerdiniz ki dedim. Yemeğini bırakıp kalktı. Huzurlu bir yemek bile yiyemem ben işten gelip bu evde dedi sizce çok mu kötü ettim
Kocamla akşam yemeğinde kavga ettim yemeği bırakıp çekip gitti hata mı ettim?
Cevapla