
"Bir adamın bedenin de çocuk yüreğim.
Elinden tutsan ya?
Seninle başlar seninle biter dinlediğim ninnilerim."

İsteyen çok ama ateşten gömleğim yok.
Sanki gömlek ateş almaya başlıyor gibi olan oldu ama...
Neyse ateş söndü kül oldu bu masal da burada bitti herkes uykuya 😂
Masallar bitmez ki hep yeniden başlar ^^
Yani başlar tabiki başlar da benim için zor oluyor gömleği ateşe vermek 😕
Sen vermeyeceksin zaten o alıp giyecek hani senin için mücadele edecek gibisinden
İyide ben kolay kolay istemiyorum ki kimseyi istemediğim biri mücadele etse ne olur giyse ne olur😀
Neyse önümüzdeki maçlara bakalım diyeceğim çok sahte olacak 😂
Teşekkürler canım 💕
sevdam ateşten gömlek olsa giyecek kişiye bedeni uymaz böyle de şans asjsn
Nasıl bir yokluk nasıl nasıl :D
Sevenin ama gercekten sevebilenin yokluğu der karşıya geçerim :D
Cevap
11Cevap
Yiooo yok, Allahtan sevdam ateşten gömlekte değil 😃
Neymiş senin sevdan :D
Ateşin ta kendisi :D
Oysh en sevdiğim hahaha
Yok yok su döktüm üstüne :D söndü kül oldu bitti
Pauahahaha bunu yazacağını biliyordum
Yazmasaydım keşke 😃
Bunu diyeceğini de 🥱
Höüüüfff yoruldum 🫠
Kimse kimseyi bu kadar sevemez seven olursa da değeri bilinmez zaten adı takıntı olur
Kimse yok.
O gömlek söndü. Tarihin tozlu sayfaları arasında kayboldu gitti
Var mı yok mu hiç bilmiyorum ama ben birine sevdalansam giyerim o gömleği.
Vefakâr aşık hahaa
Giydim bile çoktan, kalbimde yanan ateşin sıcaklığını hissedebiliyorum...
Yok aga aşk meşk işlerini bıraktım
Sevince kaybedenler kulubune vip giriş yapıyorsun
Var evet iyi ki.. ❤🐨
Sevdamız ipek gömlekken giyebilen olmadı 🤣
Evet var
Evet var 💃
Hiç ateşli gömleğim olmadı. Bime gelir mi¿😃
Laaan ahahahha
😂😂😂😂
Giymek isteyen giyebilir yanmak serbest
Benim gömlek ağır geliyor :D
Yakmıyor ağır geliyor öylemi
Var.
Evet var
Galatanın yanında kendini yakan adam var
Yok kimse
Yok.
Zor soru 🧐
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar