
Sevgilinizin geçmişini görebilme şansınız olsaydı bunu kullanır mıydınız?

Hayır, söyledikleri ve anlattıkları yeterli. Deşelemem bir şeyleri ya aşırı detaylı bilmek istemem. Bu durum sonuç olarak hoşuma gitmeyecek ve bile bile can sıkmaya da gerek yok. Benimle olduktan sornası önemli, ben yokken olanlar değil.
Evet kesinlikle kullanirdim ve sevgilime de direkt izin verirdim benim geçmişimi görebilmesini zaten çok istiyorum. Cidden keşke böyle bir şansımız olsaydı. Benim hangi yollardan geçtiğim neler yaşadığım önemli. Onun da aynı şekilde❤ Geçmiş geçmişte kaldı tamam ama bizi şu an olduğumuz kişiliğe getiren geçmişimiz değil mi? Geçmiş ne kadar geçip gitmiş de olsa önemli..
Bir yanım merak eder, bir yanım gördükten sonra ona karşı hissiyatım değişir mi, o kızı daha çok sevmiş vs gibi düşüncelere boğulurdum. Hiç gerek yok yaa, gitmeyeyim.
Herkesin kendi ilişkisi kendi merak seviyesidir. Ben bakir olduğum için eşimin de bakir olmasını isterdim ama çağımızda bakire hanımefendiler bile bakir erkek istemediği için kimsenin geçmişiyle de geleceğiyle de ilgilenmeden herkese sevdiğiyle mutluluk kendime ve benim gibi yalnızlara yalnızlıklarıyla huzurluluk diliyorum. 😊
Cevap
19Cevap
Üf bilemedim şimdi:/ kullanırsam ayrılmak zorunda kalırım sindiremem:/
Hayır, kendi anlatırsa dinlerim ama geçmişini bilmek istemem yani böyle yollarla öğrenmeye çalışmam.
Sevgilim yok ama olsaydı görmek istemezdim çünkü geçmişiyle ilgilenmiyorum ben geleceği ile ilgileniyorum
#SelamGençlik 🍀🍀
Hayır, hayır, hayır ben mazoşist değilim buna katlanamam direkt sevdiğim erkekle ortak geleceğimize odaklanayım net..
#TubaSueda 🍀🍀
Her zaman daha iyi bir yarın sloganı ile hareket ettiğim için istemezdim. Geçmiş geri gelmemeli.
Geçmiş gecmistir benimle olduğu zamanlar onemli ben hayatindayken ben varken nasil ne kadar durust ne kadar sadakatli ve bana ne kadar saygili bu önemli. Yani gecmis adi üstünde. Gerek yok uygun gördüğü ya da anlatmasi gerektigi kadari yeterli
Kullanmazdım gerek yok görürsem gerçekten sıkıntı olur ki ben sorulmadıkça, konusu geçmedikçe geçmiş konuşulmasını da doğru bulmuyorum. Geçmişse geçmişte kalmalıdır.
Buna ihtiyaç duyulması gereken zamanda güvensizlik ortaya çıkar bence. Ona söylediğin zaman inanmıyorsan, ortada büyük güven sıkıntısı vardır. Merak ayrı ama güvensizlikte çok ayrı.
Ya ben zaten kendim bir makineyim 😅Ben sevgilim olacak adamın 7 sülalesini öğrenir, hayatındaki kadınları bulur onlardan görüşler alır, sonrasında onları not alır sonrada kendime saklarim. Tam bir Basak kadınıyım benim gözümden hiç bir şey kaçamaz.
İddialısınn
Kesin merak eder kullanırdım ama keşke kullanmasam.. Geçmiş benim zihnimi çok tırmalar. Bilmemek en iyisi
Kullanmak istemezdim belki moral bozacak bı şey önümüzde hayatı etkileyebilir o sebeple hiç gerek yok
kullanamam
kullansam büyük ihtimal neler çıkacak belli değil
sakin birilerine denk gelmediğimden
Elimde böyle bir alet varsa kullanırım.
Bu aleti başkalarında kullabilseydim sevgilimi tercih etmezdim.
Onun istemeyecegi bir şeyi, ondan habersiz yapıp, özelini öğrenmek bence büyük ahlaksızlık olur.
Asla yapmam
Hayır, geçmiş geçmiştedir, ben bugünündr olduğu için ilgilenmem
Görürsem ex olurdu sanırım, bu zamanda çoğu kişi temiz değil.
Meraktan bakmak isterdim ama takılmazdım beni etkilemezdi bu durum. Geçmişte nasıl bir hayat yaşamış onu görmek isterdim, sevişmeyi öğrenmiş mi falan 🤣 beceriksiz sevmiyom ben
Kullanırdım ya. Hani söylüyordu ya tüm kızlar peşimde falan filan onları merak ediyorum gjg
Şuanda sevgilim yok ama olsaydı kim olursa olsun kullanırdım. Kim bilir neler yaşamıştır.
Hayır, ne gereği var? Hayatta izlemem öyle bir şeyi. Durduk yere sinir olmanın anlamı yok shshshs
Hayır yapmam buna ne gerek var olduğu hali benim için önemli ilerimiz önemli geçmiş adı ustunde
Görünce elimize ne geçecek ha 😄 yaşanmış gecmis bir şey
Geçmişini değil de yüreğini görsem daha ıygun ve güzel olurdu..
Varsa öyle birsey parasını verelim getirt :)))
@FirariHayat Geçmişini görebilme cihazı yok ki bu olsun 😁
Ama rüyalar yol gösterir..
:) zaten okadar paramızda yoktur :) boş ver biz yine inanalım :)) rüyada güzel şeyler çıkıyor ama
@FirariHayat önemserim rüyalarımı.
Valla bir kaç rüya gördüm ama hayırlısı tutarsa işler tikirinda :)))
@FirariHayat inşallah
Eywallah Rabbım dualarini kabul etsin
@FirariHayat Amin tüm iyi insanların inşallah 🙏😊
Benim için özellikle evleneceğim kişinin geçmişi önemli, tabiki kullanırdım hatta para bile verirdim o cihaza keşke böyle bir imkan olsa
Ben acayip geçmiş takıntılı biriyim. Evet bakardım. Sinirimi bozsa da bakardım.
evet evet evet. güvenmeyi ne kadar istesem de asla tam olarak olmuyo. anlatmış olsa bile gerçekliğini check etmek isterdim.
kullanırım ama cinsel konularda vs değil karakterini gözlemleyebilmek için
Bir de onla uğraşamam.
Evet sonuna kadar geçmiş benim için önemli
Bu gerçek olsa ortada ilişki falan kalmaz
Hayır bunu istemezdim bazen bilmemek daha iyi
Kesinlikle kullanırdım
Hayır tabiki 😄
kullanmak istemezdim 😄
Evet
Kendisine sorar öyle kullanırdım iyi forumlar
Yeterince sorunum var başımı ağırtamam hiç
Kendisi anlatir zaten ne gerek var bakmaya
hayir deli yapmayın kendinizi
Kullanmam hayır
kullanırdım hasdha
Bakmazdım abi benden önceymiş beni bağlamaz ki
Ne bicim hemde sabah aksam izlerdim
Görsün
Kullanmam
Ayy evet olabilir
Asla
Kullanırdım
Hayır
Elbette kullanırdım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?