He aynı kişiden 100 mesaj mı? O olur. Telefonumda 60 küsur cevapsız arama görmüşlüğüm var. 1 saat içinde 60 defa aramış :D Ama 100 farklı kişiden birer aşk mesajı gelirse sıkıntılı.
İhtiyacım yokki yani bu kadar şeye yani bunalım geciririm çok fazla ilği görmek hoşuma gitmiyor benim genelde ilği gösteren oluyorum erkek olduğum için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Instagramda bazen oluyor birde kızlar soruyorda
Hahahahahahahaahahah
Bi EİG yi hak ettim artık bence
1 tane olsun yeter
:)
Ziraat bankası :)
Hesabıniza 1.000.000 USD yatiromistir 😂
Hahahahahaa bu işte evet bu istiyoruz
Bence 100 yerine iki sıfıri eksik demelisin 😂 ama yatarsa öyle para 1000 USD veririm 😂
Yok be yatmasin sonra suçlu oluruz kim atmış parayı bide onla uğraşamam ahshshd
Teşekkür ederim zaten çok para idi bende pişman oldum sana 1000 USD verexem diye 😂😂😂
100 tane aşk mesajı he? Şakaysa korkunç, değilse daha korkunç
Ne var atmisligim var benim bahshshd
He aynı kişiden 100 mesaj mı? O olur. Telefonumda 60 küsur cevapsız arama görmüşlüğüm var. 1 saat içinde 60 defa aramış :D Ama 100 farklı kişiden birer aşk mesajı gelirse sıkıntılı.
Mutlu olacaksan yapayım gece dur mesaj kutun açık mı
Tanımadığım kişileri kastetmiyorum
Mutlu olmak tanıdıkla olsaydı kadınlar ölmezdi, arkadaşlıklar bozulmazdı, evliler boşanmazdı, kardeşler düşman olmazdı.
Nereye bağladın olayı he tebrikler sen nerelisin
Çok farklı bakıyoruz o yüzden yorum burada bitsin. Çok merak ediyorsan mesaj atarsın.
Tamam bekle mesaj atıyor şu an abazalar. Sen uyu shdhdhdh
Abazalardan bahsettigimi kim söyledi yaaaaaaaa ağağağağ
Üzerlerine alınır onlaaaar. Daha onları tanımamışsın sen shdhdhdhs
O bildirimi okuyacak takatin kalmaz emin ol beynin döner
Okurum ben ahdhsxh
O performans var mı sende? Vallahi bravo kız seni tebrik ve tekfiv ediyorum. 😇 Hadi bakalım kim bes edecek biraz sohbet edelim seninle o halde
Sağol dayım benim sağol eksik olma
😇😇😇
bende çok bildirim olur ama büyük bir olay değil bu lkahdald
Hayır ya güzel mesajlar kastettim romantik ahdkahdj
100 e yakın romantik mesajlar aldığım da oldu attığım da oldu tabiki güzel bir şey
Bir sen bir ben güzel bulmusuz bu olayı ahshs
Sevdiğinden geliyorsa tabiki tatlı bir şey aaaa slwmsla
Ya savaş çıktı ya biri öldü yani kesin bişe oldu yoksa gelmez okadar
Ya aşk meşk bildirimi görsen 100 tane çok güzel şeyler ne hissedersin
Abartı korkarım bu manyak mı diye
Hahahaah engel atarsın o halde benim hoşuma giderdi ya erkekler hep şaşırmış böyle seylerle karsilasmadiniz mi ahshs
Karşılaştığım için sevmiyorum
Himmm anladım zoru severiz diyorsun selam yazsa yeter hshdhd
Yok tek kelimeleri yazanlara daha çok ifrit oluyorum. Normal olsun normal günaydın naber nasılsın ? Bu bukadar hep uçlardasınız awk
Küfretme sipaaa sudlsugkg
Alayını okundu yap geç derim. 100 bildirim nedir ya
geveze grupların yok mu :)
Var :/
Yok artık abartma canım benim 😃😃
Hadi oldu diyelim bildirimler yağmış mesaj yağmış sana aşk meşk 100 bildirim naparsin shdhsh
İhtiyacım yokki yani bu kadar şeye yani bunalım geciririm çok fazla ilği görmek hoşuma gitmiyor benim genelde ilği gösteren oluyorum erkek olduğum için
Ne kadar boş insan olduğumu düşünürüm
Ulan aşk meşk mesajları diyorum kızın biri yazmış sana 100 tane diyorum ne hissedersin
Acilen engellemem gerektiğini 100 mesaj atan karı yüz yüze konuşursa mezara gömer beni. d
Hahahahahahahaha yaaaaa gercektne mi
Her mesaj için geç yazdım tiribi atsa Aman tüylerim diken diken oldu boş ver bea mesaj gerek yok
Hahshahsa bu ben işte
Ölsem o kadar bildirim gelmez ahdmamdbs
Kimden gelmiş diye bakarım
Okurum bildirimleri ne yapayım başka 😂😂
Tel no ver burada 1000 mesaj al
Yani pek ilgimi çekmiyor öyle şeyler.
Sil hepsini hangi birine bakıcaz
Hepsini okumadan silerim
Çok sevindim senin adına
Ne oldu ki söyle bende sevineyim kendi adıma
Mesaj kutun kapalı ama bildirim istiyon
Burdan demedim ki
Telin yok facen yok isntan yokki bizde
Bildirimleri temizle tuşuna basıp uyurum :)
bizde beş max..
bankalardan borc haciz falan mi istiyosun
Bu ne Derik bu kadar