Kocam kahvaltısını yarıda bırakıp sistemle kalktı benim bir suçum var mı?

Kendisi ile dün az tartıştık. Sabah kahvaltıya geldi günaydın dedi cevap vermedim. Oturdu tabağına birşeyler alırken yine döktürmüşsün eline sağlık dedi yine cevap vermedim. Ve sinirlendi her evli çift tartışıyor. Ama hiç bir kadın senin gibi küslük yaratmıyor. Yüzüme bakmıyor sun. Böyle bir ortamda iştahım kalmıyor. deyip tabağını tezgaha koyup işe çıkıp gitti. Sizce benim suçum ne
Kocam kahvaltısını yarıda bırakıp sistemle kalktı benim bir suçum var mı?
Cevapla