Değer verdiğiniz insan yazdığında cevap vermiyorsa sizde üzülüyor musunuz?

Merhaba arkadaşlar değer verdiğim bir insan var (hoşlandığım ya da sevgilim değil) bugün bir mesaj yazdım ve cevap vermedi. Belki işi vardır görmemiştir falan ama oyunda falan aktif görüyorum. Takmayınca üzülüyorum. Tek bu kişi değil tabii. Genel olarak değer verdiğim bir insan takmayınca çok tribe giriyorum. Bu durumda ne yapmam lazım bilmiyorum. Nasıl atlatabilirim bunu?
Değer verdiğiniz insan yazdığında cevap vermiyorsa sizde üzülüyor musunuz?
Cevapla