Kocamın beni aldattığını öğrendim güvensizim sizce bu yaptığım kötü mü olır?

Hat çıkartıp o kızın adından mesaj atmak istiyorum ilişkisini tamamen kesti mi yoksa içinde hala duyguları kaldı mı merak ediyorum başka önerisi olan var mı
Kocamın beni aldattığını öğrendim güvensizim sizce bu yaptığım kötü mü olır?
Cevapla