Flörtumle ilk bulusmada yakınlaştik öpüşme falan oldu sonrasından yazmadı acaba hevesini mı aldı ya?

Değişti gibi öncesinden çok ilgiliydi
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce ben yazmalı miyimm
Flörtumle ilk bulusmada yakınlaştik öpüşme falan oldu sonrasından yazmadı acaba hevesini mı aldı ya?
Cevapla