Biriyle Öpüşürken haz almak o kişiyi sevmek anlamına mı gelir?

hayatımda ilk defa öpüşürken hafiften ıslandım ve haz aldım. Ama aklımı karıştıran bir şey var. Sevgi duygusu olduğu için mi haz alınır yoksa eylemden (öpüşmeden) kaynaklı bir haz almamı? illaki içimde bir hoşlantı hissi var fakat sanki aşık değilim ve kafam ona karşı karışık gibi.
bu konuda düşünceleriniz nedir?
Biriyle Öpüşürken haz almak o kişiyi sevmek anlamına mı gelir?
Cevapla