25 yaşına kadar öpüşmeyen erkek hakkında ne düşünürsünüz?

Tipi ve imkanı olmasına rağmen hiçbir şey yaşamamış, günahtan ötürü Allah rızası için ve eşi için sabretmiş. İlklerini evlenince eşiyle yaşamak istiyor ama yaş da bir yere kadar, zorluyor. Siz ne düşünürdünüz böyle biri için?
Güncellemeler
+1 yıl
Ve benim gibi düşünen kız kalmadığına inandığı için de biraz canı sıkılıyor...
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar eğer müslümansak doğru olan, normal olan bu zaten. Kendimin farkındayım. Ama ben inanmıyorum böyle sabreden bir kızın olduğuna. Buna insanın canını sıkıyor.
25 yaşına kadar öpüşmeyen erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla