Sevgilim tartışma esnasında bana küfür etti ve yanımdan gitti. Numarasını sildim. Mesaj atmalıyım mıyım yoksa sessiz mi kalmalıyım?

Beni okuldan almaya geldi. Zaten iki gündür aramız limoniydi. Bugün başka bir şeye daha canı sıkılmıştı muhtemelen. Benim de sabahtan beri moralim çok bozuktu. Sürekli beni tersleyere çk konuştu saçma sapan hareketler yaptı, yolda bağırdı bana. Ben de defol git yanımdan yanımda olmayı bile hak etmiyorsun diyince bana küfür etmeye başladı. A.*m*. k çocuğu, s*ktr git falan dedi. Ve yanımdan gitti doğrudan. Eve tek geldim ve onun numarasını sildim. İki buçuk yıldır beraberiz. Çok seviyordum. Ama dediği şeyler çok ağır. İçim çok dolu. Yazsam mı yazmasam mı bilmiyorum. Lütfen fikir verin şu an yanlış bir şey yapmak istemiyorum
Sevgilim tartışma esnasında bana küfür etti ve yanımdan gitti. Numarasını sildim. Mesaj atmalıyım mıyım yoksa sessiz mi kalmalıyım?
Cevapla