25. yasım bitiyor ne sevgili ne evlilik hiçbir şey istemiyorum anormal mi?

Bana saçma geliyor çünkü evlenip mutsuz olmak felan sürekli aynı insan, sıkılmak ihanet. Hayır ben yapmam da erkek milletini biliyoruz seni öperken arkadaki kızın gtüne bakarlar. Şimdi düzgün erkek ara ki bulasın. Hiç kendimi yorayım yok. Çalışırım işimi gücümü iyileştirir en azından. Ne arkadas bağım ne de sağlam ailem yok ileride bir kedi alırım bir evde takılırım ya da Türkiye turu bisikletle felan. Karışanım da olmaz mis gibi. Doğru muyum?
25. yasım bitiyor ne sevgili ne evlilik hiçbir şey istemiyorum anormal mi?
Cevapla