erkekler neden böylesiniz (kızlarda öyle demeyin ben erkekleri diyorum) gerçekten anlam veremiyorum ya kalpten sizi gerçeten seven iyi insanlara neden bir şans vermiyorsunuz o şansı hak etmek için çok mu güzel olmak gerekiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Sevilmek için güzel ya da çok mu güzel olmak gerekiyor?
Karşında ki olgun değilmiş demekki çünkü bir yaşa gelince dış güzelliğin 40 da kalmadığını iç güzelliğinin seninle beraber yaşlanacağını anlıyorsun bu onu idrak edememiş
Okulda bi kız vardı bana çıkma teklif etti kızı sevmiyodum bi yeri gözüme battı yani orası değilse de başka yeri batacaktı sevmediğim için herkes canım mısın dedi dalga geçti sonra başka bi kızla çıktım kızı çok seviyodum çok şirin tatlı bişeydi yine herkes dalga geçti kızı rencide bile ettiler öbürünü bırakıp buna mı baktın diye ama bence dış görünüş boş
Tamam bak tamamem hiç etkilenmedigin biri olur bişe diyemem ama eli yüzu düzgünse tatlı bir insansa ve gerçeketen karakter olarak iyi biri ise neden şans verilmiyor hayret ediyorum
Yani sevmiyosa şans vermeyebilir dediğim o güzel kıza şans verdim 2. Gün ayrılmak zorunda kaldım çünkü bişey hissetmiyodum herkes dene dediği için ergen kafama sahip çıkamadım deneyim dedim sonra aklım başıma geldi kıza güzelce anlattım hakkını helal et dedim ağladı falan çok üzüldüm bida da asla bişey hissetmediğim biriyle bişey yaşamam
Böyle olduğunu nerden çıkardın çirkinsin olmaz mı dedi ya da ne bileyim kilolusun olmaz mı dedi bence sırf öyle algılamak istedin diye öyle algıladın gibi
Hayır öyle algilamadim kafa yapımız karakterimjz her şey uyumluydu hafif kilom yüzündeen yani dış görünüş yüzünden olmadi hâlbuki kilo alınıp verilen bir şeydi o bunu anlayamadı demek mi olmadi
Yani bence bu doğru bi yaklaşım değil herkes buna önem veriyo böyle evlenenler oluyo makyajlı değişik olduğu için sonra güzel gelmiyo ya da kilo alıyo güzel gelmiyo boşanıyo aynısı kızlar için de geçerli
Rica ederim şunu unutma biraz kilon az olsaydı ve bu ilişki gerçekleşecek olsaydı kilo alınca yine kötü olurdu bu yüzden yanlış insanı tercih etmişsin allah karşına iyileri çıkarsın
Birinci cümlen çok güzel. Erkeklerin geç olgunlaştıklari doğru 30 yaşına gelen ve olgunlaşmamış bir erkek ne zaman olgunlasir bilemedim ben anlayamıyorum yani
Evet olmuyor sen bir ton üzül ağla unutmaya çalış tam unut sonra çıkip gelsin kafanı karıştırsin ama bende enayi değilim o kadar acı çektim unuttum affeder miyim deli miyim demi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Tabiki de hayır. Saygılı ve hoşgörülü olmak daha önemli bence
Sen kendini güzel görmüyor musun yoksa?
Hani bir tatlı bide güzel kız vardır ya ha ben tatlı olanim işte
Hıı görmeden bi yorumda bulunmam ama sen öyle görüyorsan kendini öyledir o zaman :)
Evet öyle görüyorum kendimi 😊
O zaman tatlısın dır. :)
ya da değilsindir sen kendini öyle görüyorsun dur :)
Tamam neyse ney görüşün için teşekkürler
Rica ederim ☺️
Görmeden bir şey demek zor tanımak lazım Gerçekten öyle misin
Tabiki tanımak lazım ama tek etken güzellik dış görünüş olmamali bence
Tabii ki karakter kişilik Sadakat gibi özellikler önemli nerede kalıyorsun
Nerede kalıyorsun derken evde
Şehir olarak dedim
Ha Mersin
Çok yakındayız 2 saat çay içelim seninle
Sen hangi sehirdesin ki hem iki saat ne çayı icececz😂
Karaman
Gerçekten mi 😂
Evt... sana ulaşılmıyor ki
Bence senin sevdiğin kişi senin için doğru kişi değilmiş üzülmene gerek yok sevinmen lazım
Üzülmüyorum ama ne neden böyle olduğuna anlam veremiyorum
Karşında ki olgun değilmiş demekki çünkü bir yaşa gelince dış güzelliğin 40 da kalmadığını iç güzelliğinin seninle beraber yaşlanacağını anlıyorsun bu onu idrak edememiş
Kesinlikle katılıyorum sana ben 22 yaşındayim karşımdaki 30 du düşün yani
Bunun yaşla bir ilgisi de yok 23 yaşındayım ve bunu idrak edip benimsiyorsam o adam 40 na gelse de bunu anlamayacaktır
Anladım demek istediğini zaten de diyorum 30 ama o olgunlukta değil demek ki ben 22 yaşında olamama rağmen o olgunluktayim
Evet o yüzden hayatta daha iyilerine layık olacaksın
İnşallah teşekkür ederim 😊
Sevmek bence dış görünüşe bakma değildir. Kalpten sevmektir
Bende oyle düşünüyorum zaten sevilen kadın güzelleşir yani bence
Bencede 😊
Okulda bi kız vardı bana çıkma teklif etti kızı sevmiyodum bi yeri gözüme battı yani orası değilse de başka yeri batacaktı sevmediğim için herkes canım mısın dedi dalga geçti sonra başka bi kızla çıktım kızı çok seviyodum çok şirin tatlı bişeydi yine herkes dalga geçti kızı rencide bile ettiler öbürünü bırakıp buna mı baktın diye ama bence dış görünüş boş
Tamam bak tamamem hiç etkilenmedigin biri olur bişe diyemem ama eli yüzu düzgünse tatlı bir insansa ve gerçeketen karakter olarak iyi biri ise neden şans verilmiyor hayret ediyorum
Yani sevmiyosa şans vermeyebilir dediğim o güzel kıza şans verdim 2. Gün ayrılmak zorunda kaldım çünkü bişey hissetmiyodum herkes dene dediği için ergen kafama sahip çıkamadım deneyim dedim sonra aklım başıma geldi kıza güzelce anlattım hakkını helal et dedim ağladı falan çok üzüldüm bida da asla bişey hissetmediğim biriyle bişey yaşamam
Ona bişe diyemem benim dururmum her şey tamamken düşün sadece dış görünüş olarak değerlendirmek ve sırf bu yüzden olmaz demek
Böyle olduğunu nerden çıkardın çirkinsin olmaz mı dedi ya da ne bileyim kilolusun olmaz mı dedi bence sırf öyle algılamak istedin diye öyle algıladın gibi
Hayır öyle algilamadim kafa yapımız karakterimjz her şey uyumluydu hafif kilom yüzündeen yani dış görünüş yüzünden olmadi hâlbuki kilo alınıp verilen bir şeydi o bunu anlayamadı demek mi olmadi
Yani bence bu doğru bi yaklaşım değil herkes buna önem veriyo böyle evlenenler oluyo makyajlı değişik olduğu için sonra güzel gelmiyo ya da kilo alıyo güzel gelmiyo boşanıyo aynısı kızlar için de geçerli
Ben dediğim gibi güzelliğe önem vermiyorum normal kız arkadaşlarımla da kafam uyuşuyo ama onlarla da sevgili olmam benim için çok özel bişey bu
Anladım görüşün için teşekkürler
Rica ederim şunu unutma biraz kilon az olsaydı ve bu ilişki gerçekleşecek olsaydı kilo alınca yine kötü olurdu bu yüzden yanlış insanı tercih etmişsin allah karşına iyileri çıkarsın
Bb
Cok guzel olmaya gerek yok onemli olan gosterdigi caba bence ona bile asik olur insan
Keşke herkes senin gibi düşünse
Zaten öyle olması lazım çoğu erkek öyledir sen kusura bakma ama s**** birine denk gelmişsindir
Bilemiyorum artık umarim bir gün bende sevdiğim kişi tarafından gerçek anlamda sevilirim
Hayır güzellik değil mesela
Senin için değil bence
Çünkü geneli oyle
Yani benim hayatıma girenler
İnsan yanında kendi olabildiği birini ister. Daha çok 30 ki yaşlarından sonra. Erkekler biraz geç olgunlaşıyor
Birinci cümlen çok güzel. Erkeklerin geç olgunlaştıklari doğru 30 yaşına gelen ve olgunlaşmamış bir erkek ne zaman olgunlasir bilemedim ben anlayamıyorum yani
Ne istediğini bilen insanlarla karşılaşman dileğiyle^^
Teşekkürler
Ama siz de nerede bir it var
Onu seviyorsunuz
Sen güzel değil misin
Veriyorum ama kıxlar çok kötü niyetli
Öyle oluyor maalesef
Evet olmuyor sen bir ton üzül ağla unutmaya çalış tam unut sonra çıkip gelsin kafanı karıştırsin ama bende enayi değilim o kadar acı çektim unuttum affeder miyim deli miyim demi
Kızlarda tip istiyor ama
Soru detayini okudun mu acaba