Erkek arkadaşım canı sıkkın olduğunda benimle tartışıp üstüme geliyor ve yanımda olmamı bekliyor?

Erkek arkadaşım canını sıkan bir durum yaşadığında bana söylemiyor. Bunu da ben bilmiyorum anlamıyorum. Sonra sert konuşup üstüme geliyor ben bilmediğim için kızıyorum tartışıyoruz sonra yanımda olmamı bekliyor? Benimle hem tartışıyor hem suçum olmazken beni suçluyor neymiş ben kötü biriymişim bencilmişim ona karşı nefret besliyormuşum halbuki önceki gün çok mutlu bir gün geçirdik neden bunu yapıyor anlamıyorum madem öyle söyle canım sıkkın de neden yaşadığı şeyleri benim üstüme atıyor beni suçluyor benden çıkarıyor. Hep böyle yapıyor düzgünce söyle ben düşmanın değilim normal komuşalım diyorum bugün normal komuştum wp üzerinden beni anlamıyot sert konuşmuşum yanında olmamışım hep böyle diyip tartışıyor en son bana amber “heard vsden farkın yok” ağır ergensin diye hakaret etti. Beni hem aşağılıyor hem de yanımda olmamı bekliyor arkadaşlar hep böyle devaö edemem ben bu sorunu anlaması için ne yapmalıyım lütfen fikir verin ki bunu ona izah edebileyim bunu yapmayı bıraksın bir kez de üstüne geldim kb desin ne yapmalıyım yardım edin taktik verin lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ayrılmak dışında bir çözüm verin kütfen 3.5 yıllık bir ilişkide sorunları çözebiliriz sadece çözmesini istiyorum çözmezse icabına bakarım zaten
Erkek arkadaşım canı sıkkın olduğunda benimle tartışıp üstüme geliyor ve yanımda olmamı bekliyor?
Cevapla