Sevgilim sosyal medyasına eklemiyor buluşmaya gelmiyor?

arkadaşlar merhaba 2 yıldır gel gitli bir ilişkim var ilişki denilirse tabi ilk 7 8 ay çok güzeldi ben o süreçte ona bağlandım ve alıştım sonrasında çok yanlışını gördüm saygısızlığını bana karşı ama işte ne yapsam geçmedi bi takıntı gibiydi geçen yine geldi tam barışma sayılmaz ama normal konuşuyorduk bana salı günü geleceğini söyledi (7 aydır gelmiyor) fakat yine bir bahane bulup gelmedi ama cuma günü evine davet etmişti ( birsey yaşanmadı bu 2 yılda) bende salı bi görüşelim cuma öyle görüşelim dedim çünkü salı günü gelmesi benim için önemliydi beni 7 aydır gormek isteyen insan illaki gelirdi amacı farklı olmasaydı.. ve bende bunu direk yüzüne söyledim oda cuma goruscez yakınlaşma dahi olmayacak son görüşmemiz olacak dedi bende kendime acı cektiremem dedim ve engelledim sizce iyi yapmış miyim demeyeceğim çünkü iyi yaptım fakat içimde buna rağmen bitmeyen bir şey var koca aptallık gibi ha birde beni sosyal medyasına eklemiyordu ne başka kız takip ediyor nede beni evlenince karısını edecekmiş öyle demişti bu konuda ki düşüncelerinizi alabilir miyim
Sevgilim sosyal medyasına eklemiyor buluşmaya gelmiyor?
Cevapla