Bu adam neden herkese yürüyüp bana yürümüyor, kullanmaya bile layık görmüyor neden?

Benim aylardır hoşlandığım biri var kendisi diş hekimi. Bana hiçbir zaman cevap yazmadı yazmıyor da ama ismimi bir fake hesabı vardı ı fake hesabına yazmıştı hala da silmiyor. Geçen gün başka bir instası olduğunu gördüm oradada orijinal hesabındaki bazı arladaşları var ama onlar dışında birtakım kezbanlar var ben şok. Adam resmen nerde yaşı küçük varoş kezo var takipleşmiş çok açık söylüyorum içlerinde escrt bile var... Şaka mı bu seviye bu mu yani? Eğer bu kadar abazaysa benimle konuşmaması da tuhaf ama anlamadım ne bu sizce ya? kendiisi 37 yaşında öyle diyim. Ben de güzel bir kızım net diyorum aklım almıyor
Bu adam neden herkese yürüyüp bana yürümüyor, kullanmaya bile layık görmüyor neden?
Cevapla