Çocuk gibi görürdüm onu ve anında soğurdum. Demek önce kendi kararlarina önem verebilen bir duruşa sahip değil. Tamam evlenince aile ile evleniyoruz gençler bunu istediği kadar inkar etsin😄 en fazla imzayı attıktan sonra gerçekle yüzleşecekler zaten. Ama ilk tanışma da önce birbirimizi isteyip istemediğimizi görmeliyiz aile sonra devreye girmeli
Okula velisiyle giden çocuklar gibiii o ne öyle 🤦🏻♀️ istemem 😅 Önyargıda diyebilirsiniz ama hislerim yanıltmazzz kesin ana kuzusudurrr 😅 Mümkünse hemen yok olurum degilse de 2. buluşma söz konusu olamaazz hadii oldu diyelim tembihleerimm veya bu seferdee teyzenle mi gelceksin diye laf sokarım 😅😅🤷♀️
Giderim enerjik ve bir o kadar da uslu kız olarak annesiyle sohbet ederim daha çok.. Oğluyla sonra şey ederiz😂 Madem getirmiş kaleyi içten fethedelim.. Sonra getirmesinin acısını da bir ara çıkartırız
Annesiyle tanışır en iyi şekilde ağırlar çayımızı çorbamızı içer sonrasında yolcu ederdim ne olacak sanki kızı sevgilim, kaleyi içtenn fethetmek lazım demiş atalarımız 😅😅
Benim için onore edici bir davranış olurdu. Sonuçta sevgilim dediğim kadının annesi gelmiş mutlu olurdum saygıda da kusur etmezdim bol bol kızının dedikodusunu yapardım ahaha